Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 27 juni 2010

Av Louise - 27 juni 2010 20:43

Midsommar - ja den har verkligen varit kanon måste jag säga! (:


I fredags så var det ju rengsjö som stod på schemat.  Då vi skulle vara där klockan 12, pga att lilla Ken fyllde 18. ;) grattis igen.  Pratade även med Thomsson och grattade honom på hans 19-års dag! :)  sötpojkarna!

Efter en massa fika och skratt med familjen, släkten gustafson/hedström.. så åkte vi hemåt mot Bollnäs igen - vilade en stund och packade sedan ihop allting som vi skulla ha med oss inför kvällen. ^^,
Åkte tillbaka till Rengsjö, men denna gång till söthögen Zenita där kvällen skulle spenderas! :) och det var underbart kan jag tala om för er alla. ^^,  kortspel, grillning, musik, skitsnack, skratt, mys, underbart sällskap och ja en mycket mer! jag älskade det verkligen. Även att Steven (svärfar) och Anna kom över till oss sådär på kvällskvisten för att spela lite kort och snacka lite skit, helt underbart ju ! =D  Så vi satt där ute på altanen och bara mös under en infravärmare, en filt och som sagt väldigt trevligt sällskap!         - Men ja, tack för den underbara kvällen! <3


Lördagen började tidigt faktiskt. klockan ringde, då det var lite stressigt. haha! Robin klev upp vid klockan 10 och bakade bullar - precis som han hade lovat. gullgrisen <3  Hoppade in i duschen och sedan var det bara att göra sig i ordning och så var vi i Delsbo vid 3 tiden kanske! och äntligen fick jag träffa dom igen, helt underbart ju..  Att krama på mommo som jag saknat så otroligt mycket var helt underbart, jag kände mig som den där lilla flickan jag alltid blir när jag är i hennes närhet igen. jag blir barn på nytt! :D    Och mamma är lika underbar hon.  Jag trivdes hur bra som helst, och framför allt när jag fick vara den där lilla flickan som vill komma ut lite oftare än vad "hon" gör (: haha. 
Det åts god mat, spelades kubb, jordgubbar & grädde, lek i gräset, poängkubb, skitsnack, mys med "bröderna"... Det var en underbar lördagskväll. jag bara njöt i stora drag kan jag säga! (: .. Åkte därifrån vid kvart ver 9 ungefär då det tar sin lilla tid att åka hemåt. men men, vi kom hemåt i alla fall.

Åkte ett varv eller två, träffade Stucka en sväng också! och sedan blev det hemåt. och slocknade på en gång :o! haha


Imorse ringde klockan yttligare en gång tidigt. Men denna gång var det dags att kliva upp för att baka tårta ;p haha! Skickade iväg robin för att handla det sista som lite läsk till pojkarna och mjölk och sådant små tjaffs ;p medans jag satte igång med att göra i ordning tårtan. Vid halv 2 kom allihopa. :) kramades och pussades och fikade lite.. Inte alla gången man får träffa både mommo och mamma två dagar i rad - jag bara älskar't verkligen!

Och efter ett tag åkte mommo, och även efter ett litet tag åkte mamma m familj.
Satte mig ner i soffan och bara mös en stund, men då kom Björnen ner med mina vinterdäck till 360'n, haha... och då var även hedlund här och fikade lite ^^, ..

Sedan bjöd älskling mig på middag idag - tack hjärtat <3
Så det blev en två rätters, då ingen utav oss orkade med dessert ... haha . Men otroligt mysigt - jag har världens bästa verkligen! ;D


Efter det så åkte vi hemåt och då skickade jag iväg honom för att fiska lite, då han klättrade lite på väggarna! haha! så det kändes som rätt sak att göra. haha! så nu är han iväg med jocke och hedlund och fiskar en stund..
Ikväll är det egentid som gäller - med skumbad, ansiktsmask, hårinpackning m.m och självklart mys musik på hög volym! (:

Men nu vet ni hur min midsommarhelg har sett ut - den har varit helt underbar.. så på återseende! puss o kärlek <3

Ovido - Quiz & Flashcards