Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 30 juni 2010

Av Louise - 30 juni 2010 20:45

Idag hurrar vi åt olika håll :)


Vi börjar med bästaste Stefan. en utav dom värdefullaste, och äldsta vännerna ifrån Hälsingland.. Grattis på 21-års dagen.. Jag älskar dig vännen <3

hoppas att din dag har varit kanon!! :)

 



Säger även grattis till Kusinvitamin som blir 28 idag :)  Dock har jag tyvärr ingen bild på honom. Men grattis till Christian Svärdh i alla fall :D ..



Och så även grattis till lilla Ken som lyckades med körkortet idag. Grattis lill killen.. :)  Du är duktig du :D   Jag bjuder på en bild sedan Älskling och Ken var små - jag tycker bilden är såååå söt! :) hihi..




Ja, men grattis till alla sötnosar som fyller år idag och allt annat..
Puss <3

Av Louise - 30 juni 2010 11:45

Tisdagen slutade faktiskt otroligt bra igår.. ^^,


Tessan frågade om jag ville följa med henne och Malin för att äta lunch, och självklart. alltid trevligt med mysiga tjejer och en lunch på stan! :) jag klagar inte!
Och när vi precis hade satt oss så kom även Linn och Jossan (?) med sin son Alexander.  Så vi satt på Roy's, jag vet inte hur länge vi satt där. Men det var ett bra tag i alla fall, men riktigt mysigt med sådana underbara flickor i alla fall! <3


Efter lunchen så åkte vi upp på granberg och hem till Linn, där vi spelade lite Skip-bo och hade det trevligt! (: Och efter ett tag så åkte Malin vidare, och vi bestämde oss för att hitta på någonting annat. Så det slutade med att vi var en sväng till Sibo och kikade på Tessans nya hus - hur fint som helst verkligen!! :D   Där kommer jag typ bo. inte sant "BVT" ? ;D hehe. puss på dig!

Efter det så åkte vi runt lite, och det slutade med att jag åkte hem till slut. ;p



Onsdag idag och jag ska alldeles strax iväg på dejt med Linn.  Ska skjutsa Robin till garaget bara, då han ska hjälpa hedlund med bilen idag också ^^ hihi .. Blir nog lite lunch och så ska vi ett varv på stan.. Sedan börjar jag jobba klockan 17!  Så det måste hinnas med innan dess ;p hih.

men på återseende. Pease out <3

Ovido - Quiz & Flashcards