Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Louise - 7 juni 2010 21:32

Godkväll godingar!

Jag hoppas att ni alla har haft en bra start på veckan, för det har absolut jag haft - ingen tvekan om den saken i alla fall. har hunnit planerat en massa som ska hända denna veckan, pratat lite jobb och även fått det fint här hemma! hur underbart låter inte de?  jo, precis det ni tänker! det är great!! :D


Jag hann göra allting på listan i alla fall, så nu är det som sagt väldigt fint här hemma igen! det luktar ju hur gott som helst när det är nystädat och man har torkat golv och allting sådant! (: även att jag la till en liten sak på "listan" förut också, eller ja snarare bytte ut! älsklingen fick åka och handla och medans så skurade jag hela köket!    det är ju alltid fräschast att ha ett fint kök att vara i och laga mat i, tycker ni inte det? (: det tycker jag i alla fall.. det är viktigt att det är rent och snyggt...


Efter middagen så har vi inte gjort så himlans mycket, bara legat i soffan och myst sönder varandra! hur underbart som helst ska jag tala om för er! jag har den bästa pojkvännen/sambon man kan önska! jag älskar dig Robin Gustafson! <3

även grattis på namnsdagen till honom idag! :)


Nu ska jag ta en kvällspromenad med hundarna, sedan blir det tidigt i säng ikväll då jag ska upp tidigt imorgon och iväg på äventyr! :D  alltid lika trevligt...


men som sagt, på återseende imorgon istället! puss o kärlek <3
godnatt...

Av Louise - 7 juni 2010 12:39

Nu när jag satt och kikade lie så såg jag att det hade blivit någonting knepigt med inlägget: lovely weekend. hmm. slutet utav det hela har försvunnit, men men! ;p det kanske gjorde er lite mer nyfikna bara! (:


Än så länge har det inte hänt så himlans mycket, dock är ju klockan bara halv ett och alldeles strax dags för lunch, då magen kurrar lite och ja, är lite hungrig helt enkelt ^^,

Har varit vaken sedan klockan 7 i morse då det stod två stycken hundar och ylade och ville ut ;p så det var bara till att klä på sig och ta sig en liten morgonrunda med dom små djuren! (:


och sedan dess så har jag suttit och kikat runt lite på tv'n, dammsugit och plockat i och ur diskmaskinen!:D   Nu ska jag bara ta och torka golven, dammtorka och åka iväg och handla lite! (: sedan är allt klart på "listan" för idag. tror jag?
men nu ska jag ta en liten promenad med hundarna innan jag fortsätter här hemma! så på återseende lite senare!

Pease out babes!

Av Louise - 7 juni 2010 09:59

Ja, det har varit väldigt dåligt med foton nu på sista tiden, och jag ber om ursäkt för det! men i flytten och sådär så har jag inte haft koll på kamerasladden. men nu är den hittad och jag har några bilder sedan ett tag tillbaka som ni vill ha del av - i know it! (:  jaja, nog snackat! här kommer det några stycken i alla fall. enjoy!


   

Frida och Henkes lilla hund - Milo! hur söt kan man vara?


   

Mamma och son   |  lillprinsen <3


   

Gävle crusing (fin himmel)  |  en fin kväll på väg ifrån Rengsjö.


   

Prinsen somnade i baksätet  | trött kille på vägen ner till Valbo


" Dom två sista bilderna på prinsen är sedan vi var ner till Valbo/Ikea och kikade och handlade till lägenheten. Och prinsen somnade i baksätet när vi höll på att packa in i bilen och på släpvagnen!  Ja, sötaste ungen någonsin! <3 "

---------


Ja, de var dom jag hade att bjuda på just nu, nu får ni nöja er med dom! och jag lovar att det inte ska ta sådan himlans lång tid innan jag kommer med nya bilder! (: haha., jag ber om ursäkt för det.. men som sagt :   - Enjoy my photos! (:


Pease out! <3

Ovido - Quiz & Flashcards