Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Louise - 29 juni 2010 11:55

Sommaren är här, och det är med stormsteg och underbar värme! (:
och självklart så leker livet också, jag älskar't verkligen! :D


Det händer väl egentligen inte så mkt just nu om dagarna!
Jag bara njuter nu av min sista ledighet , innan jag ääääntligen börjar jobba på måndag! (: hihi. det ska bli så himlans skönt att komma igång nu på riktigt... ja, det kommer det verkligen! ^^,


Igår så fick jag åka och hämta Robin och Hedlund ute på Ren då dom var klara med sitt.. Så vi åkte ut till fiskeodlingen i Lottefors och hälsade på Jocke en liten stund.. Efter det så åkte vi ut till sibylla för att få lite mat i magen, och sedan hemåt igen..

pojkarna åkte ut för att fiska, och jag som inte alls tycker om att fiska stannade hemma! Tog tag i hemmet och började städa istället , så jag fick ju en massa nytta gjord jag också! (: hihi..



Idag har jag egentligen inte så himlans mycket planerat faktiskt, jag ska bara ta det lugnt, småplocka lite till. Och sedan åka iväg och handla lite!
Ska fylla på både kylskåp och frys! (: haha. och även handla det sista inför torsdag då det är födelsedagskalas här hemma! :D hihi..   otroligt roligt, inte sant? :D


Nej, nu ska jag ta tag i detta, på återseende!^   - Pease out!

Puss o kärlek <3

Ovido - Quiz & Flashcards