Mina tankar i bokstäver!

Direktlänk till inlägg 26 september 2010

Baksmälla ?

Av Louise - 26 september 2010 00:28

Jag känner mig så himlans duktig - tro mig!
I torsdags så tog jag och tessan tag i det vi hade lovat oss själva, och det gjorde vi med råge också. vi var så himla duktig, och även att det var så att vi fick besked också - ganska sådär på en gång vilket känns underbart. så nu är allting på G igen och på väg åt rätt håll :))

Senare på kvällen åkte vi mot växbo för att spela lite kort med Budda och Linda, mycket uppskattat och trevligt om ni frågar mig..


Fredagen - vaknade utav att älsk sa att han skulle åka till andreas. så jag satte mig soffan istället för att somna om. hihi. och donade på här hemma för mig själv och sedan så tog även jag och åkte ut till lenninge för att umgås med pojkarna. efter en liten stund så kom Tessan och hämtade upp mig, och så for vi in mot stan igen. In på bolaget, tanka bilen och även in på Willys för att handla.. Hem till mig för att hämta kläder inför kvällen, sedan iväg till Mattias lägenhet där kvällen skulle börja. :)

Började laga mat och pojkarna (älsk och thomsson) kom och åt med oss, sedan åkte dom vidare och vi började på våran kväll. Även att Malin kom efter ett tag - ytterst trevligt. Så cider och grogg rann ner genom strupen, skitsnack och skvaller på balkongen, underbart umgänge och bara en allmänt bra start på kvällen.

klockan började närma sig halv 12, så älsk kom och hämtade oss och skjutsade ner oss på Tranan där vi skulle fortsätta våran kväll tillsammans, träffade några sötnosar - dock inte allt för många ute. men det var riktigt trevligt om jag får säga det själv, men sjävklart med vissa undantag.
tess åkte hem efter ett tag då hon hade lyckats göra illa sig, och även Robin kom och hämtade upp mig och Malin.
Ut på ren för att hjälpa lina med bilen, upp på granberg för att skjutsa hem li och prillen och när robin skule åka en vända till rengsjö stannade vi på max för lite mat :)). hehe. där vi även träffade på Nathalie.

Sedan skjutsade vi hem malin och så åkte vi hem för att sova då jobb väntade idag :p haha.. tack så hemskt mycket flickor för en underbar kväll. <3 !!


Imorse när jag vaknade, mådde jag garanterat som förtjänat - vilket inte alls var nå roligt. så älsk fick köra mig till jobbet då jag absolut inte var det minsta kapabel till att köra bil idag över huvudtaget. och att jobba ska jag aldrig mer göra bakfull, uscha! inte efter en sådan kväll i alla fall.. :S ..

Blev hämtad när jag slutade vid 4, och så iväg på statiol. sedan bar det av till Kina med jessica och niklas då det skulle ätas god mat. yummie! :)) ...

Efter maten så tog vi en sväng till växbo och umgicks lite med mattias och linda, och sedan tillbaka till Bollnäs efter någon timme ute i "skogen" hehe..

Har tillbrngat största delen av kvällen på statiol med Niklas, då det inte har hänt så mycket eller haft så mycket ork i kroppen. men skönt att ha sådana dagar ibland också ju, dock inte med denna baksmälla jag haft idag.. men är huvudet dumt så får kroppen lida... inte sant? (a). hehe..


Men nu är vi hemma i alla fall, och ska alldeles strax krypa ner i sängen. då jag ska upp och jobba imorgon igen. :) avsluta även denna helg med några timmars arbete - och det mina damer och herrar, pojkar och flickor är inte helt fel ska jag tala om.. då jag är en människa som tycker väldigt mycket om att jobba.. :)). är ni också det? .

Jo just det, idag åkte vinterjackan fram då jag är väldigt frusen utav mig och för att det bara blir kallare och kallare :p hehe. men men, nu är den med mig igen i alla fall..


Nej, nu måste jag sluta. det blev ett ganska långt inlägg. men ni har någonting att läsa i alla fall. men jag måste sova så jag orkar med morgondagen. för jag tänker inte vara lika seg på jobbet imorgon som jag var idag. nej nej där går gränasen.. :))haha..

men godnatt söthögar.
Lots of Love! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 8 februari 2012 15:36

Nu var det bra länge sedan jag skrev här faktiskt..Men det är bara för att jag håller på att få hjälp med den nya bloggen, så den är just nu under uppbyggnad. så därför jag inte dirket har någon lust i att blogga i denna.. men vad gör det då? :) hihi...

Av Louise - 3 februari 2012 20:48

Nu är det sådär länge sedan jag skrev igen! Skärpning Louise! :) haha! Men mycket har i alla all hänt sedan jag uppdaterade någonting sist! :) Älskade ungen Kim har fyllt ETT år, helt otroligt.. jag tyckte det var nyss Anna ringde och talade om...

Av Louise - 24 januari 2012 09:19

Vackan har rullat igång, och det med bravur! :) en mycket br start å denna veckan faktisk! :)Igår så kom Maja och Flippan hit och mös med oss, tog oss en promenad, mös på, snackade en massa skit och uppdaterade varandra i vad som hade hänt sedan vi s...

Av Louise - 21 januari 2012 15:16

Lördag redan, tiden bara springer iväg! Men just nu njuter jag av att det är helg igen och att jag får ha min stora älskling hemma också! inte bara lilla hjärtat. :) jag njuter med andra ord, man kan ju inte göra anna när man har sina underbara nära ...

Av Louise - 19 januari 2012 19:25

Den här gången tog det inte så himla lång tid inan jag var tillbaka, och tur är väl det. kanske går åt rätt håll. eller så är det bara en engångs grej. haha! ja vem vet? :) återstår att se helt enkelt... haha!Igår var en bra dag faktiskt, älskling oc...

Ovido - Quiz & Flashcards