Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 9 september 2010

Av Louise - 9 september 2010 14:20

Hallå hallå, denna dag är och kommer fortsätta vara underbar, det är bara en sådan bra känsla jag har i kroppen. och allting känns great verkligen! :)) hihi..


Imorse så började jag som vanligt med mina morgonrutiner, duschade, tvättade ansiktet och ja dom vanliga sakerna! och efter det så var jag faktiskt hungrig för omväxling, så jag satte mig ner och åt frukost - hör och häpna! jag var hungrig och åt frukost!! rätt imponerande för att vara mig ^^  hihi.
efter det så bytte jag om ifrån min underbara morgonrock och så började dagens allvar, började med att ringa några samtal.
Så nu har jag även fixat en massa, och även fixat så att vi tittar på våran lägenhet imorgon istället för idag. Då älsklingen jobbar på verkstaden så han slutar inte förrän klockan 4, och då är det ju försent :p  men nu är det fixat. så imorgon ska vi godkänna arbetet i lägenheten runt 2 tiden ^^,


Även att jag har börjat känna mig som en piga? haha. då jag även har bakat en hallon/blåbär's paj idag, bara för att jag tyckte att det lät gott. och hade alla ingredienser hemma :) hihi. även att när den var klar, så åkte jag iväg för att handla lite sådant som fattades till middagen ikväll, så nu kan jag även laga middag ikväl.. - I'm good!!!  oh, yes i am :))

Nu ska jag däremot plocka i diskmaskinen och starta den, och sedan kanske provsmaka pajen med lite vaniljsås :)   På återseende.


Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards