Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Louise - 7 september 2010 15:09

Denna dag började inte alls så som jag hade hoppats.. :p

jag sov väldigt dåligt och oroligt inatt, så fick inte alls den sömn jag hade hoppats på. Så när klockan ringde imorse var jag inte alls nå glad :b hihi.


men det var bara tll att klivaupp, och så gjorde jag mig i ordning med dom dagliga rutinerna och sedan ner i tvättstugan, upp och fixade resten och sedan satte jag mig för att vänta på att Eva skulle ringa! Tjejen som skulle komma och titta på våran lägenhet idag. Det tog inte alls lång stund innan hon ringde och var här. hihi. :))
Hon lät väldigt positiv när hon gick runt i sin egna lilla takt och tittade, mätte och ställde frågor. så det kändes bra i alla fall. Så nu skulle hon tänka någon dag, och jag hoppas att det blir någonting bra utav det hela, och att hon förhoppningsvis tar den :)) hihi...


Efter att hon hade varit här så gick jag ner i tvättstugan ytligare en gång, och sedan bar det iväg för att handla lite. svängde även in på dollar för att handla lite nödvändigheter som jag behövde. så nu behöver jag inte klaga på att det inte finns längre. :p ...

efter att jag hade varit ute och farit och gjort allt jag skulle göra så åkte jag hemåt igen, tog fram lite mat ur frysen så att jag sedan kan laga lite mat (: hihi..


Har precis varit ner i tvättstugan en gång till, så nu väntar jag bara på att allting ska torka.. :)  och även väntar jag på att älsklingen ska komma hem. :b ...

Ikväll börjar även Idol, det är egentligen inte ens ett bra program, men det är ändå lite roligt att titta på. så det blir väl antagligen det ikväll, och bara en massa mys :).


så på återseende

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards