Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 10 september 2010

Av Louise - 10 september 2010 19:21

Tillbaka igen, vi var ju som sagt iväg och tittade på lägenheten förut hur den blev, och oj vad fin den var :)  där kommer jag garanterat att trivas. jag är sjukt nöjd med val av tapeter. och framför allt fondväggen i vardagsrummet. kommer bli så sjukt mysigt där hemma :)) ..

Så nu skulle han ringa till målaren och så skulle dom tapetsera om köket också nästa vecka, jag vet att detta kommer att bli hur bra som helst ^^  jag vill flytta in helst nyss, men idag är det precis 3 veckor kvar tills vi flyttar. och jag kan inte längta mer än så faktiskt :D
 

Dock att vi fick lite käppar i hjulet idag också, kom ett litet tråkigt besked idag. men det är sådant man får räkna med. så nu måste vi ligga i lite extra, men jag vet att vi klarar av detta tillsammans. bara vi har varandra. inte sant älskling? :) <3    Jag älskar dig mer än ord kan beskriva! :))..


Efter att vi hade tittat, så åkte vi upp till Andreas och elin en sväng. pratade lite skit och bara mös en stund, och sedan var det dags att åka hem för lite middag. och idag blev det kroketter, kotletter och vitlökssmör :) riktigt gott om ni frågar mig. och nu sitter vi i soffan och väntar på sötaste Ken :)
Han kommer hit då han var lite sugen på kaffe :D


och det är ju alltid lika mysigt med besök :)
men nu måste jag göra någonting annat, kan ju inte sitta vid datorn hela kvällen.
På återseende.

Lots of Love! <3

Av Louise - 10 september 2010 12:14

Fredag idag, IGEN! det känns som om tiden bara springer förbi, och jag hänger inte riktigt med. men nu gör det ju som sagt inte så mycket att tiden går fortare, då vi snart flyttar.. åh, jag längtar verkligen :)) hihi..


Igår kväll hände det inte så speciellt mycket, och därför orkade jag ine heller skriva någonting här, men jag tror att ni överlever. eller hur? :)


Idag har jag väl inte heller så mycket planerat faktiskt, sk ut til lägenheten vid klockan 2, och titta på hur den blev. och jag måste erkänna att jag är ite spänd på hur den ser ut, för än så länge vet jag ju bara hur tapeterna ser ut på rullen. men inte uppsatt på väggen bredvid fondväggen och sådär. men jag hoppas innerligt att det är fint. men det tror jag :)) hihi..


Efter det så har jag ingenting planerat tror jag. :) beror på om älsk har bestämt nå, men det tror jag inte ^^, 

Nej, nu måste jag sluta! Kan inte sitta här i morgonrocken, dags att göra sig i ordning :) På återseende..

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards