Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 29 september 2010

Av Louise - 29 september 2010 12:01

Hallå där!


I'm back. gårdagen var helt kanon om jag får säga det själv.

Jessica väckte mig, hjälpte henne med en sak, och efter det så fixade jag en massa saker här hemma bara. väntade på att klockan skulle bli 2, och sedan hämtade jag jessica och så åkte vi iväg så att hon fick fixa sina naglar, och dom blev väldigt fina. :) Efter det följde jag med henne på lindex en sväng och sedan hämta upp älsklingen för att åka och handla.

hem och lagade mat: - lax med rotgrönsaker, pressad potatis och kall romsås.  riktigt gott om jag får säga det själv. och sedan var det bara att börja packa ner allting i kartonger ( det som inte var packat vill säga! ) och sedan skruva ner hyllor, tv-bänken, och ja allting. plockade ner hela badrummet och donade på i min egna lilla takt. :)

I morse när jag vaknade så vart det ner i tvättstugan och fixade där, då jag tänkte tvätta lite kläder nu innan jag flyttar ikväll, så slipper jag börja med det :p haha..  Iväg till HSB och hämtade nycklarna till lägenheten, och åkte dit för att titta och gud vad fin den blev nu när dom hade gjort om köket också. riktigt nöjd är jag. så jag har en känsla av att allting kommer bli kanon bra när vi är färdiga :) Efter att jag varit där och tittat så åkte jag iväg och handlade lite småsaker, och nu är jag hemma igen och har startat en diskmaskin...

Ska alldeles strax springa ner i tvättstugan och fixa, och sedan vänta på att älsk kommer hem så att vi kan börja köra saker till det nya .. :)


Nej, nu har jag inte tid längre. på återseende

Lots of Love! <3

Av Louise - 29 september 2010 11:57

Idag säger vi grattis till min babygirl Jennie Kjellberg, som fyller 20 idag :)

Hipp hipp hurra sötlisa <3


                          

Ovido - Quiz & Flashcards