Mina tankar i bokstäver!

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2011

- "Lätta på trycket!" . '

Av Louise - 15 augusti 2011 21:49

Blev en ganska tidig väll igår, vilket var otroligt skönt måste jag säga! :) När jag klev upp vid 3 tiden inatt så var Glenn fortfarande vaken, och då blev jag vaken en liten stund och pratade med honom - inte så smart gjort då Alvin vaknade vid halv 6, men det gjorde mig ingenting då det är skönt att ventilera sig med lillebror ibland faktiskt! :D haha!


Vaknade ganska tidigt imorse, men alvin tyckte vi skulle somna om vid halv 10, och det gjorde inte mig någonting egentligen då jag var så himla trött :) så det tackar jag verkligen för ^^ haha!

Har under dagen inte gjort så mycket, bara myst på med lillebror och mitt lilla hjärta! en dag som denna behövde jag verkligen, det var hur skönt som helst.


När Robin kom hem så åkte jag iväg och handlade lite inför middagen, det var korvstroganoff och ris som stod på menyn idag, och damn I'm good ! idag blev den helt perfekt faktiskt , helt otroligt! =) haha!

Sedan diskuterade jag och Robin lite också, och äntligen säger jag bara! det är så otroligt skönt att "lätta på trycket" ibland och bara släppa ut allting som finns inom en. och nu har jag fått ur mig allting, och jag vet att det har kommit "till rätta" eller vad man nu ska säga? haha.


Efter det så åkte jag iväg med Glenns saker och han skulle åka hem. och det skär i mitt hjärta varje gång vi ska skiljas åt, och det gör lika ont varje gång :( jag tycker inte om det. och om jag fick välja så skulle han bo här med mig varje dag, då skulle jag vara riktigt lycklig :D haha! det är inte alla som känner så inför sin lillebror va? men det gör faktiskt jag!! JAG HAR VÄRLDENS BÄSTASTE LILLEBROR! Glenn, jag älskar dig!


När han hade åkt hemåt mot ljusdal i alla fall så åkte jag hem igen och har sedan dess myst med mina hjärtan här hemma, och det är så kul nu när Alvin har börjat flina, småskratta, jollrar mer och mer. han är så himla go! Mamma och pappas lilla gohjärta! <3 VI älskar dig Alvin! du är vårat allt. :)


Nu ska jag ta mig en dusch alldeles strax då alvin sover sedan en halvtimma tillbaka ungefär, och sedan blir det faktiskt bums i säng.
Så på återseende!

Lots of Love! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 8 februari 2012 15:36

Nu var det bra länge sedan jag skrev här faktiskt..Men det är bara för att jag håller på att få hjälp med den nya bloggen, så den är just nu under uppbyggnad. så därför jag inte dirket har någon lust i att blogga i denna.. men vad gör det då? :) hihi...

Av Louise - 3 februari 2012 20:48

Nu är det sådär länge sedan jag skrev igen! Skärpning Louise! :) haha! Men mycket har i alla all hänt sedan jag uppdaterade någonting sist! :) Älskade ungen Kim har fyllt ETT år, helt otroligt.. jag tyckte det var nyss Anna ringde och talade om...

Av Louise - 24 januari 2012 09:19

Vackan har rullat igång, och det med bravur! :) en mycket br start å denna veckan faktisk! :)Igår så kom Maja och Flippan hit och mös med oss, tog oss en promenad, mös på, snackade en massa skit och uppdaterade varandra i vad som hade hänt sedan vi s...

Av Louise - 21 januari 2012 15:16

Lördag redan, tiden bara springer iväg! Men just nu njuter jag av att det är helg igen och att jag får ha min stora älskling hemma också! inte bara lilla hjärtat. :) jag njuter med andra ord, man kan ju inte göra anna när man har sina underbara nära ...

Av Louise - 19 januari 2012 19:25

Den här gången tog det inte så himla lång tid inan jag var tillbaka, och tur är väl det. kanske går åt rätt håll. eller så är det bara en engångs grej. haha! ja vem vet? :) återstår att se helt enkelt... haha!Igår var en bra dag faktiskt, älskling oc...

Ovido - Quiz & Flashcards