Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Louise - 13 augusti 2011 17:17

Helg igen, och denna helg är redan underbar!! :) jag är en lycklig flicka kan jag glatt erkänn! :D


Torsdagen hände det inte så mycket, var iväg på BVC med lilla hjärtat! och han växer precis som han ska,. och går upp i vikt precis enligt kurvan! och skjuter ifrån på längden.. han kommer bli en lång och ståtlig kille detta, det lovar jag er! :D hihi..


Fredagen var lugn när älsk var iväg på jobbet. jag fick mig en rejäl sovmorgon. och sedan när han kom hem ifrån jobbet så var vi iväg till edsbyn för lite middag!

blev kvar där nästan hela kvällen, coh när vi åkte hemåt så släppte Robin av mig ovh alvin hemma innan han åkte till rengsjö och släppte av Ken! :) sedan kikade vi lite på film, och så gav jag alvin lite mat och sedan blev det bums i säng :D

(ÄVEN GRATTIS TILL PAPPA PÅ 47-ÅRS DAGEN! :D hihi..)


Imorse vaknade vi tidigt, men otroligt pigga! :)

Gjorde oss i ordning, gick ner en sväng på marknaden (som är utanför dörren nästan!) och sedan åkte vi iväg och köpte en blomma till pappa! och sedan började resan upp mot Färila! :)

Och nu sitter jag här, har fikat för ett tag sedan.. Så just nu ligger mammas älskling i vganen och sover, pappa håller på att tända grillen och jag bara njuter av att få vara lite.  Släppa alla tankar och måsten en stund och bara må bra liksom. precis det jag behöver känns det som..
Ikväll vet jag inte vad som händer, vet dock inte när vi kommer härifrån heller, det är ju sådant som märks. och tro mig - jag tänker inte stressa hemåt om man säger det så..


Jo just det,

Idag firar jag och älsklingen 2½ år.. Tack för att du är du, och för att jag får spendera mina dagar med dig. jag älskar dig mer än ord kan beskriva, och du gör mig lycklig. Under denna tid tillsammans så har vi hunnit med mycket, men det absolut bästa är självklart våran helt underbara och perfekta son Alvin! <3 .. åter igen, tack! JAG ÄLSKAR DIG!!!


Men nej, nu ska jag ta och vara lite social. så på återseende!

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards