Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av Louise - 28 augusti 2011 15:17

Söndagen har återigen kommit och helgen börjar lida mot sitt slut.
Dock gör inte det mig någonting, för jag har haft en väldigt bra helg! Riktigt skön helg med en massa slapp och mys med underbara människor i min omgivning! =)


I fredags hände det absolut inte alls så mycket, jag mös på med mina två absoluta favorit killar! :) helt underbart helt enkelt...


Lördagen började ganska tidigt, med en massa morgonmys med världens underbaraste son! :) .. Klockan tickade iväg och närmade sig 12 och då var det dags för klippning - äntligen!!

Tog av en himla massa längd och tunnade ur det hur mycket som helst, och precis när jag var klar så kom världens bästaste mamma :) Hon hade även med sig en massa kläder, leksaker och andra saker till Alvin!:D Riktigt bra måste jag säga, så nu är hans garderob full igen, vilket faktiskt är väldigt skönt ^^ haha!

Älsklingen var iväg och fixade lite med mammas bil och vi andra mös ner oss hemma, det blev även en sväng på stan där vi passade på att luncha lite! =)
Sedan så passade mamma alvin en stund och jag fixade med lite saker, tack för hjälpen och sällskapet <3


När klockan hade blivit 6 så var det dags för mamma att åka hemåt då hon skulle jobba natt och vi mös till det lite extra med pizza! :)

Runt 9 tiden så promenerade vi ut tillsammans med Elin, Andreas och lilla Thea - då det var lyskväll i stan. riktigt mysigt. nästan 3 timmar var vi ute då vi kom hem strax innan 12 tiden.
Lillprinsen somnade då som en stock i sin säng och har även sovit där hela natten (Stolt mamma!), han är så duktig :) hihi...


Imorse så vaknade vi tidigt, men självklart tyckte mina pojkar om att sova så dom somnade om medans en annan inte lyckades. så jag klev upp och började städa lite, startade en tvättmaskin och sådär. :P ja, i brist på annat kan man ju plocka undan. inte sant?

Sedan har dagen bara bestått av lugn och ro, Alvin har legat under sitt babygym och skrattat för fullt han är så söt och mitt mamma-hjärta smälter flera gånger om när han ler, skrattar och mår bra! <3

Älsklingen är iväg till byn och kikar på bandy med Andreas, då det var Bollnäs första match så var dom ju tvugna! haha =) ..


Ikväll ska vi inte göra så mycket förutom att fixa lite här hemma! har även hunnit med att planera lite inför dopet idag också. känns kanoners :P haha..


Men nej, nu ska jag göra i ordning prinsen sedan åka och handla lite!
Så på återseende!

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards