Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Louise - 10 augusti 2011 19:48

Efter en promenad på 2 timmar igår kom äntligen mina pojkar tillbaka, och jag hade sådan himla längtan efter min son, det är helt sjukt egentligen att man kan sakna någon så fort dom försvinner bara någon meter ifrån en.


Det är ungefär när han sover i sin säng och inte emellan oss i våran så saknar jag nästan honom då! Det är en knepig känsla, men ändå så underbar! <3


Imorse vaknade vi vid 3 och Alvin var hungrig. och efter det tyckte han att vi skulle kliva upp! så här satt vi och jollrade och pratade på för fullt när älsklingen klev upp vid halv 6 tiden, och han såg bra förvånad ut och frågade varför vi var uppe! :) haha!
Dock somnade inte Alvin om förrän klockan hade blivit 7 och han hade fått mat en gång till. så fick lite sömn i alla fall. tack för det! :) haha!


Har varit en väldigt lugn dag, inte alls gjort så mycket. bara myst med en av mina favoriter , ja alvin såklart..

När älskling kom hem ifrån jobbet så åkte vi iväg och handlade och sedan blev det flygande jakob till middag, riktigt gott och väldigt länge sedan man åt det faktiskt.


Kvällen har hittills bara besått av en massa mys! :) och så tänkte jag forsätta kvällen också innan det är dags för sovdags (förhoppningsvis?) för Alvin. om han nu vill somna ikväll :) haha! återstår att se om inte annat.


Nej, nu ska jag hänga tvätten innn Glee börjar!

På återseende!

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards