Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Louise - 14 augusti 2011 20:31

Dagen igår var helt otrolig!

God mat, härligt sällskap och en massa mysprat! ;)

Vi kom inte hem förrän klockan var tjugo över tolv, men det gjorde absolut ingenting. för jag trivdes hur bra som helst igår när jag inte behövde tänka eller sådär utan bara vara för en stund, och det var verkligen välbehövligt! :)


Imorse fick vi en liten sovmorgon då Alvin bestämde sig för att sova ganska länge imorse :) Tack för det lilla hjärtat! <3 ..


Glenn kom hit vid tre tiden, otroligt efterlängtad har hanvarit kan jag lova! I alla fall för att ha honom för mig själv och bara mysa med honom, syskonmys - det behövs ibland! tro mig!!

Fick även besök en snabbis av Ken, fanny, steven, anna och oskar tidigare. dock inte en längre tid men dom var hit i alla fall...


Annars har det inte hänt så mycket idag, bar tagit det lugnt och tvättat undan lite och sådär så jag slipper tänka på det till veckan! :P skönt faktiskt.

Just nu är Glenn ute och träffar en kompis, och vi andra sitter här och kikar på "Snålvatten och Jäkelskap". haha.
Ska dock snart ta mig en dusch och sedan krypa ner i sängen!

Så på återseende!

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards