Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Louise - 24 augusti 2011 08:39

Halva veckan har redan gått (nästan i alla fall) och även att Augusti månad snart är slut den också. vart tar tiden vägen? Är det någon annan som hänger med? Jag gör det då inte om man säger så. ni har hört mig säga / skriva det förut, men shiet vad det går fort !! :P


I måndags hände det inte speciellt mycket faktiskt, hade bara en lugn dag med lite tvättande och en massa massa mys med världens underbaraste son! :) Han är så himla go, han är underbar helt enkelt. Han ligger och ler och är allmänt mysig hela dagarna! Mamma älskar dig! <3
Så mer än så var det egentligen inte, haha!


Igår fick jag och Alvin besök av sötaste Maja, riktigt härligt och det var länge sedan! och fortfarande har det inte kommit någon bebis, men jag tror att den lille vännen där inne vill komma ut till helgen, men vi får väl helt enkelt se och vänta vad och när det blir! =) spännande! :)

När hon åkte hemåt så började vi laga mat, älskling kom hem och vi åt en mysig middg tillsammans!
Åkte till växbo för att gratta mattias som fyllde år och sedan hemåt..
Älsklingen åkte tillbaka till jobbet för att göra några timmar övertid =) duktiga han..

Så jag och Alvin myste på framför tv'n bara vi, kikade på True Talent vilket jag tyckte var ett ganska okej program faktiskt, får se vad det blir utav det hela! men än så länge är det helt klart godkänt! :D haha Så får kika ikväll också och se vad det är för någonting... :)


Nu är vi vakna sedan ca 2 timmar tillbaka, själv sitter jag här med en hasselnöts latte och njuter av morgonen, älsklingen sover och ska snart kliva upp! :) Alvin har precis somnat om en liten stund. jobbigt att äta mat tror jag? haha, goungen!

Så nu ska jag ta det lugnt en stund innan vi ska gå mot BVC!
ha en bra dag alla!


på återseende!

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards