Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 17 april 2009

Av Louise - 17 april 2009 13:42

idag är det fredag igen!! oj vad tiden går fort, man hänger ju liksom inte med... tiden bara springer förbi liksom!

Igår hämtade vi Tomas på stationen, och han såg i stort sett ut som jag minns honom för många herrans år sedan! Och han är lika trevlig nu som då.. kom inte i säng förrän klockan var 1 tror jag! Men det var det värt..
skönt att få träffa honom igen faktiskt (;


Idag blir det nog mest bara lugnt tror jag, blir lite myspys med flickorna ikväll - yeees! (= hih.. ska bli nice!
Sedan så blir det väl egentligen inte så mycket mer om man säger så ^^ ...

För imorgon är det jobb som gäller, och kanske ska vara lite pigg då, det underlättar ju lite (; hihi...


Igår gjorde du mig besviken, ganska rejält också!! Du vet vad jag tycker om
det där, men ändå så blev det så? hm, jag fattar inte alltid hur du tänker eller vad du tänker på! ibland måste du faktiskt hjälpa mig att förstå det.
det är inte alltid så lätt som man hoppas på att det är! men men!
jag älskar dig i alla fall <3 , men tycker ej om när det blir sådär i alla fall. och det hoppas jag att du numera vet! (; hih..


Ajja, nu ska jag gå!
Men ha de bra alla!
PUSS!

Ovido - Quiz & Flashcards