Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 11 april 2009

Av Louise - 11 april 2009 13:59

nuhar dt var ett tag sedan jag skrev, men jag ska försöka bättra mig på den fronten i alla fall...

Det har egentlien inte hänt så mkt sedan jag skrev här sist.. utan torsdags , då hade jag bara väldigt ont i fötterna efter allt springande i mina stövlar :p hehe! men det ar det ju liksom värt ! (; - bra jobb, bra betalt, bra dricks! (; jag gillar't ... sen så älskar jag det jag gör också  - servera är väldigt roligt, kanske låter dö trist, men inte enligt mig ! :D hehe!


Fredag igen ,  tiden går ju såå otroligt fort, man hänger inte med..   hade ett litet utvecklingssamtal med min lärare idag, och kollade på betygena o sådär. såg inte så hemska ut som jag trodde! men (; hehe! och honsa att de är bara 5 veckor kvar hos mig , sedn släpper jag dig, och du får flyga fri! jag vet att du kan om du vill, men 5 veckor, de är såhäääär  kvar av ditt liv. kämpa vidare! du kommer lyckas! och lycka till i December (; hehe!


Men åter till att det var fredag, för det var ingen vanlig fredag, det var långfredag, och även TIAZ födelsedag, och inte vilken födelsedag som helst,utan han fyllde numera systemålder, med andra ord 20 år. SÅ STOOORT grattis till honom<3


Allting började i alla fall hemma hos svensson med honom, olivia, fransen, sassa och anders! det var riktigt roligt. och köttet var utsökt svensson! det gjorde du bra :) hehe!
Sedan vidare till tiaz en sväng o sa grattis till honom o sådär ! nice (;
Sedan till snäre, och hälsa på martin ( fast de ska vara putte egentligen i lill huset ! ) och sedan åkte vi på stadt.. jag tappade bor min tfn , jävla skit! :S  ( men fick den sen igen! ) så e nöjd nu!
Sedan börja jag gråta , allting bara blev för mycket !
Sedan såg jag dig, och allting bara brast ännu mera!!  FAAAAN ! :'( jag blir ledsen asso! du betydde verkligen! även fats du inte tror det!

men jag ringde älsklingen, och han hörde att jag grät i tfn, och han sa att han skulle komma upp på en gång, och det gjorde han ! om jag bara kunde förklara hur mycket jag älskar dig ! så hade det varit toppen!! jag vet att jag har problem med att uttrycka mina känslor, men jag har alltid haft det, och jag önskar att det egentligen inte vore så svårt :s hm !
men jag älskar dig i alla fall ! <3

 Så han hämtade mig på ljusdal, sedan så åkte vi hem till fäla. mata katten, packa o åkte till bollnäs ! :P heh!



nu sitter jag hemma hos älsk, nyduschad! ska snart åka till byn och grilla med siw (svärmor!) och nutte! ska bli trevligt.. (; jag gillar't .. hihi!

men ska gå nu och göra mig i ordning!
men ha de bra alla (:
Puss.


P.s ! tack till alla mina väner <3


och jo du , _ _ _ _ _ _ , jag kanske gjorde ett misstag, men jag är inte nöjd över det!  du betydde, och betyder fortfarande! även om de inte är ömsesidigt.. men FÖRLÅT :'( , och då menar jag för allting , och det kommer ifrån mitt  hjärta! verkligen! jag tänker på dig i alla fall.. FÖRLÅT igen! ;'(

Ovido - Quiz & Flashcards