Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 9 april 2009

Av Louise - 9 april 2009 22:48

jag vet att du kanske aldrig mer kommer vilja pratamed mig, men det är ju i så fall smällen jag får ta.. jag fattar egentligen inte ens vad jag har gjort dig? hmm, jag har ingen som helst aning faktiskt om jag ska vara helt ärlig...

Visst, slutet var ju inte det bästa! och det vet jag också, och jag vet att det ofta var jag som gjorde fel, eller i alla fall började det hela så att det "skulle" bli fel, vad vet jag ! jag ha ringen aning om saker alls längre!


Älska - det är ett väldigt stort ord i mitt liv, och det är någonting som jag absolut INTE säger till vem som helst ! det tog en lång tid innan dom orden kom ut ur min mun, men när dom väl kom ut så var dom ju i alla fall äkta! men det betydde ingenting? eller!?
Vi har gått igenom så himla mycket tillsammans, för det var ju en väldigt lång tid liksom ! det är ju ingenting som man bara glömmer bort.. inte jag i alla fall.. men vi kanske funkar olika?  alla är vi olika, men jag trodde liksom att vi var lika på väldigt många sätt.. men du kanske har bevisat mig fel? vad vet jag ! som sagt, hmm ingenting ?

 

betydde jag någonsing någonting för dig? elle var allting bara en bluff? det är någonting som jag frågar mig varje dag faktiskt.. någonting som jag undrar över, och någonting som alltid snurrar runt i mitt huvud.. jag vet likosm inte alls vart jag ska ta vägen ! jag känner mig så kluven i mitt eget liv... och de är absolut utan tvekan det jobbigaste jag har varit med om ( förutom slutet ) ... och jag vill inte leva såhär! det vet jag ! :'(


det är verkligen sorgligt .. och jag är faktiskt ledsen, och det kommer ifrån hjärtat när jag säger det ! jag säger förlåt , för det jag fick dig att gå igenom ! det var INTE med flit, men ibland verkar det så på dig! jag vet ej vad du egentligen tänker om mig, men jag önskar att jag kunde bosätta mig i ditt huvud, men samtidigt vara utanför! så jag får en liten aning om vad som gentligen händer och sker på de där kontoret där uppe!
jag är sååååå nyfiken ! Aaaaaah , jag fattar ej !


men men , du betydde - och du betyder fortfarande otroligt mycket ! Om du bara anar vad jag tänker nu, och vad jag gråter, tårarna rinner! och alla är för din skull, fast det tjänar ju ingenting till heller, så jag vet ej varför jag gråter dom ! för dom förändrar ingenting, får ingenting ogjort och får absolut ingenting bra igen! - TYVÄRR!

men jag är verkligen ledsen ! FÖRLÅT ... jag älsakde dig, och det gör jag fortfarande! det hoppas jag att du vet ! ( vilket jag tror du gör också! )


Men tack för allting i allafall..

// DIN Louise!!

Ovido - Quiz & Flashcards