Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 7 april 2009

Av Louise - 7 april 2009 22:08

Tisdag är det idag, och det innebär att det är en dag närmare lovet, vilket jag ser som någonting väldigt positivt (; , mitt lov kommer att bestå av jobb/vänner eller sthlm/vänner. jag vet inte riktigt ännu, för jag har inte fått min schema! och jag hoppas även att jag får schemat inför sommaren snart också, så man kan börja planera lite ( ibland vill man ju trots allt vara ute i lite god tid (; . ) men jag har i alla fall begärt ledigt v. 27, 28 & 31 ;D -myys!


Idag har jag inte gjort speciellt mycket, kom till skolan imorse, och då gjorde kristin klart dom 2 tårtorna som skulle vara till lärlingarna ( dom skulle ha ngn tävling. ) sedan gjorde jag 60 st ostfrallor till omvårdnad, ( tror jag det var! ) sedan var vi klar 09,20, och dom skulle inte hämta det förrän klockan elva! men det var bara till att vänta, så det blev till att spela lite kort och sådär under tiden liksom, mycket trevligt med lite socialt sällskap ;D hehe!

 

men bäst var emmelie tror jag :) hehe.

- louise jag måste prata med dig!
- javisst, ska vi gå ut och röka då?
- aaa, men det gör vi (;
- erika ska med ut ( viskar emmelie till mej)

sedan stannar hon mig, men då stannar erika också, då drar hon i mig så vi ska gå före ( så jag typ ramlar framlänges liksom! ) och då säger emmelie.

- jaha, vi går väl före dig då. :o
- ja gör det ni! / erika.


och det var så himla roligt, de e såå mycket roligare om man upplever det själv!


Sedan skulle jag gå till läkaren också, men jag skulle behöva gå själv, och det gör jag bara INTE, jag är snart 19 år, men har fortfarande sådan jäkla läkarskräck.. så de e inte klokt. så jag gick ner på pappas jobb och solade i 30 minuter i stället, sedan åkte jag till älskling i bollnäs! mycket trevligare ;D


Träffat galenpannan andreas idag en sväng också, de e alltid trevligt, och han fick igång crossen! så nu va han nöjd :) heh!


men nu ropar sängen - SOOOV!  ska nämligen upp och jobba imorgon! så de e väl bäst man gör som sängen säger så man orkar med :P heh!

Natti natti.
Puss/ Louise!

Ovido - Quiz & Flashcards