Mina tankar i bokstäver!

Direktlänk till inlägg 31 maj 2009

Maj 31 -

Av Louise - 31 maj 2009 16:24

Idag är det: sista maj, mors dag, 12 dagar kvar till Studenten, och 1 månad och 1 dag kvar tills jag fyller år! :) Underbart...


Men jag är fortfarande lite nervös inför det här med studenten, jag vet inte riktigt hur jag ska göra snart. vart jag ska ta vägen eller någonting! shiet! ojoj :P hehe..

men :

Det vi alla har väntat på så länge, har äntligen kommit, nu när man tittar tillbaka så har 12 år gått otroligt fort egentligen. Men nu är det äntligen dags! :)
12e Juni 2009, då är det slut på skolan!

och det är en sådan himla skön känsla, men den är på något sätt samtidigt väldigt skrämmande, oj! min "säkerhet" som jag nu har haft i 12 år kommer plötsligt att försvinna.. nu är det dags att komma ut i verkligheten, och fixa allting själv. och bli vuxen - det skrämmer mig! hjälp! ojoj...

men jag är säker på att jag kommer att klara det galant, för jag har allt jag kan önska mig...  dom finaste vännerna, en underbar pojkvän, världens bästa familj ( synd att alla inte har en sådan familj!! ) och allt där till, jag stormtrivs!! så det kommer att hjälpa mig enormt mycket faktiskt.. (:

Idag är det mors dag, men idag åkte även mamma hem till sthlm igen, men hon kommer ju snart tillbaka igen, om 12 dagar mamma! då smäller det :) hehe..

och då kommer även några flera upp. ska bli mysigt (; hihi...

Idag har det bara varit stek för hela slanten, det är 27 grader varmt ute, inte ett moln på himlen och strålande solsken.. då måste man ju passa på!
Nu blir det mera mys med älsklingen, och ikväll blir det en bra film och en massa mys i soffan!

Ha det underbart allihopa, och kom ihåg:
var rädd om varandra, för du vet aldrig när du förlorar det. så håll hårt i det du vill ha kvar!!<3

Puss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 8 februari 2012 15:36

Nu var det bra länge sedan jag skrev här faktiskt..Men det är bara för att jag håller på att få hjälp med den nya bloggen, så den är just nu under uppbyggnad. så därför jag inte dirket har någon lust i att blogga i denna.. men vad gör det då? :) hihi...

Av Louise - 3 februari 2012 20:48

Nu är det sådär länge sedan jag skrev igen! Skärpning Louise! :) haha! Men mycket har i alla all hänt sedan jag uppdaterade någonting sist! :) Älskade ungen Kim har fyllt ETT år, helt otroligt.. jag tyckte det var nyss Anna ringde och talade om...

Av Louise - 24 januari 2012 09:19

Vackan har rullat igång, och det med bravur! :) en mycket br start å denna veckan faktisk! :)Igår så kom Maja och Flippan hit och mös med oss, tog oss en promenad, mös på, snackade en massa skit och uppdaterade varandra i vad som hade hänt sedan vi s...

Av Louise - 21 januari 2012 15:16

Lördag redan, tiden bara springer iväg! Men just nu njuter jag av att det är helg igen och att jag får ha min stora älskling hemma också! inte bara lilla hjärtat. :) jag njuter med andra ord, man kan ju inte göra anna när man har sina underbara nära ...

Av Louise - 19 januari 2012 19:25

Den här gången tog det inte så himla lång tid inan jag var tillbaka, och tur är väl det. kanske går åt rätt håll. eller så är det bara en engångs grej. haha! ja vem vet? :) återstår att se helt enkelt... haha!Igår var en bra dag faktiskt, älskling oc...

Ovido - Quiz & Flashcards