Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Louise - 13 maj 2009 09:02

jag tycker faktiskt inte om att vara sjuk! "/

-----------------------------


Nu är det onsdag, redan?! :o shiet, tiden bara springer iväg! och slutet av denna tnnel närmar sig mer och mer faktiskt, vet inte riktigt vart allting tar vägen! men någonstans måste den gå. eller hur? hmm. ajja! (;


Idag har jag inte feber i alla fall, är bara lite varm, och har absolut ingen ork alls i kroppen! men det fungerar i alla fall.
och IMORGON ska jag äntligen hämta min balklänning... och det har jag väntat länge på (; hihi ... ska bli underbart..
Sedan på fredag så åker jag, älskling, glenn och pappa ner till Stockholm, mamma, vänner och förhoppningsvis en massa bra väder (; underbart =D hehe!

ajja, nu väntar duschen!
PUSS!

Ovido - Quiz & Flashcards