Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Louise - 9 maj 2009 12:16

Vaknade i morse av att klockan ringde 09,45, och då var det bara till att kliva upp och göra sig i ordning (; hihi.. sedan halv 11 så kom roger och hämtade mig och då bar det av till Järvsö, öjeberget och toppstugan! det var nämligen dags för jobb! :) hehe!
Jobbade fram till klockan var 3 - var ju faktiskt lite sliten idag ! men det fungerade ju det också! Sedan fick jag skjuts hem, och då skulle jag börja diska o sådär efter gårdagens trevligheter :) Tack ;D hehe!
Sedan så tvättade jag även 2 maskiner med tvätt och sådär ^^, sedan fick älsklingen för sig att vi skulle städa också ! så han bärjade verkligen storstäda! så nu är det fint o sådär.. har bara 1 rum kvar :) hehe!


Sedan så gick jag älsklingen och glenn och handlade! Vi skulle göra god middag!
Vi grillade kycklingspett och fläskfilé och champinjoner.. MUMS säger jag bara! sedan så var det en lugn kväll i övrigt.. vi satt hemma och myste framför tv'n och bara slappade! Så tack för det underbara människa ! :) hehe!

Sedan ropade sängen på oss och det var sovdags!
så. PUSS!

Ovido - Quiz & Flashcards