Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Louise - 10 maj 2009 22:51

Nu sitter jag i Bollnäs, det slutade med att jag följde med hit ändå!!
Men jag är inte så jätte pigg, har fått feber igen, jag svettas och fryser om vart annat, de e jobbigt!!! aaah, blä på sjukdomar asso!  men men !


det händer mycket nu i maj ;D hehe!

14e - hämta balklänningen i Gävle, Anna och Kim fyller år :P
15e - Åka till Stockholm och mamma :)
22a - Kristins födelsedag och PARTY;D

30e - studentbalen i järvsö!!


Sedan en massa mer, men orkar ej rabbla upp det nu :P
ska försöka gå o sova lite, och även bli lite piggare hade jag hoppats!

Ha det bra allihopa!
och kom ihåg, dom vänner du har! håll fast vid dom - imorgon är det en ny dag med nya utmaningar och då behöver du dom garanterat!
För vänner är bland det värdefullaste du har :D
   *ha det i åtanke!*

PUSS!

Av Louise - 10 maj 2009 12:20

Idag är det söndag , en sådan där slappar dag innan skolan börjar igen! och jag har insett nu att det är faktiskt inte alls så lång tid kvar, och det är ju hur skönt som helst må jag säga! oj oj oj, tiden har gått fort asso! helt underbart om jag får säga det själv (; hihi!

idag vet jag inte riktigt vad som händer, men vi ska i alla fall städa klart det sista rummet ( som vi inte hann med att göra igår ) sedan så ska vi eventuellt åka ner till bollnäs, men jag vet inte riktigt hur det blir med det ännu (; hihi.. får se, det är ju sådant som märks om inte annat ;D hehe..


Och jag måste ju bara säga att jag är sjukt nöjd med min helg.. och jag är så lycklig att ha dom vännerna som jag har - ni är bara helt underbara! och världsbäst det är bara ett milt ord som beskriver er :) underbara är ni i alla fall :)

Ajja, nu ska jag göra lite nytta!
ha de bäst - och ta hand om alla i din närhet ! för imorgon kan det vara försent!

PUSS!/L.

Ovido - Quiz & Flashcards