Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Louise - 6 maj 2009 19:33

Några dagar sedan jag skrev nu, men det har väl egentligen inte hänt så speciellt mycket som jag känner att jag måste dela med mig av liksom! men det kommer väl en liten "snabb genomgång" då kanske!


Måndag - tillbaka i skolan, och det var ju som vanligt!
Inte direkt det roligaste man har gjort faktiskt, men dagen i övrigt helt okej!
tvättade hela dagen så jag är ju i alla fall nöjd med min insats (;

Tisdag - Var med kristin, oskar och mattias ( och även mia en sväng ;D ) hehe!
och vi var ju runt och gjorde ingenting egentligen.. men JAPPE var ju rätt rolig.. eller hur tiaz? du kan det där du!! ;D heh! klockren människa - måste bara säga det c",) ..men men ! Sedan blev det bara en massa kaos när vi skulle till och åka hem, för den ena ville inte, och seda blev det bara en massa strul, och jag började tappa tålamodet. och det är ju inte direkt det bästa som kunde hända! men men !
efter mycket om och men så kom vi hem vid 2 kanske, så jag och kristin nannade lite ;) 


Onsdag - vaknade av att kristins klocka ringde i morse, och vi hade försovit oss! inte så mycket att göra åt saken! men upp kom vi i alla fall efter en stund, sedan så iväg till skolan!
fick även 200 kr var av våran serverings lärare idag (; hihi - men dock för att handla saker till vårat praktiska prov! ingenting annat, tyvärr den här gången! (; 

Men vårat praktiska prov går ut på att vi ska duka upp ett bord för 6 personer, hur vi vill, med vad vi vill. bara de är allt som ett kuvert ska innefatta liksom ! och då får vi handla vad vi vill för dom 200 kronorna som vi fick av henna  ( tex glas, bestick, porslin m.m ) aa - you name it ;D   ska bli ett mycket roligt prov faktiskt...


nee, nu ska jag och robin mysa lite framför tv'n. men ha de bäst alla!

PUSS!



jag ville bara säga - mitt humör det är på topp! jag har inte mått såhär bra på länge! jag älskar alla i min omgivning! ni är bara så bäst . så PUSS på alla er . tack för att ni finns och ställer upp! gör ert bästa liksom - och ni har verkligen lyckats!
Ni har fått mig till en helt ny nivå, som inte ens jag visste fanns liksom ! så tack så mycket för det.. ( ;   - känns som jag är en mycket bättre människa!
<3

Ovido - Quiz & Flashcards