Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Louise - 18 maj 2009 19:38

En mycket bra dag om jag får säga det själv. kom till skolan och det var ju inte speciellt mycket :P hehe! så åkte ner på ljusdal och hämtade bilen, hem och hämtade älsklingen och sedan ner på ljusdal igen för att handla inför mitt praktiska prov i serveringen, som vi har nu på onsdag!
så nu är allting sådant klart, bara en sak kvar, men det ska jag fixa på onsdag! så det känns rätt skönt :) hehe!


Sedan efter att vi hade handlat det, så bar det av hemåt igen!
Sedan har jag och hjärtat varit lite duktiga idag också, har tvättat lite och städat! Sedan så har vi även lagat mat ( det blev nachos idag! ) mums ;D hihi. så vi har faktiskt varit duktiga idag (; - så en klapp på axeln till oss!


Imorgon, börjar klockan 1 ( som varje tisdag! ) efter skolan så blir det till att åka ner till bollnäs! för nutte ( älsklings låtsas pappa), hans pappa fyller år imorgon, så är bjuda på någon grill fest eller vad det var, hehe! så det blir till att åka dit :) ska bli mys ;D hihi..


Nee, nu ska jag och robin gosa ner oss i soffan och glo lite på tv, så ha det så bra!

och kom ihåg att ta hand om varandra också, ni vet aldrig när det är för sent, och som sagt ( man vet aldrig vad man har, förrän det är för sent) så kanske dags att börja titta lite extra redan nu? hmm, värt att tänka på ..
Älskar er alla!<3


PUSS/L.

Ovido - Quiz & Flashcards