Mina tankar i bokstäver!

Direktlänk till inlägg 29 september 2011

- Glömsk! '

Av Louise - 29 september 2011 10:49

Tillbaka igen, efter några dagars uppehåll. :)


Febern försvann på måndagskvällen, otroligt skönt faktiskt. och han blev det glada lilla killen som han alltid brukar vara annars! :)


Tisdagen började kanoners! :) En glad liten pojke låg och skrattade och jollrade för fullt i sin säng, och hur underbart är det inte att vakna till det liksom? man blir så varm i hjärtat. det r det jag kallar en bra start på dagen, oavsett hur tidigt eller hur dåligt man har sovit på natten så får man liksom ny kraft och ny energi! =) Love it!!

Maja och Filippa kom hit runt 12, då tog vi oss en promenad ner på stan och fixade lite, tog en lunch på krokanen och som vanligt så blev vi sittandes några timmar - vi har en förmåga att alltid sitta länge och glömma bort tiden lite! haha. men vad gör det när man har trevligt sällskap och ingen speciell tid att passa? ja just det, ingenting!

Efter lunchen så gick vi runt i lite olika butiker och kiakde runt lite och sedan bestämde vi oss för att gå hemåt igen! :)
Hamnade här hemma och väntade på pojkarna, och dom kom när dom väl hade slutat jobba och så skulle vi äta middag tillsammans!
Men det hela slutade med att vi beställde mat ifrån Take Off! :) haha!

Linn och Odde var förbi en sväng medans dom väntade på att Elin skulle komma hem. Så vi satt här och hade det trevligt en stund! :) <3

Runt 9 så åkte dom hem, och vi gjorde i ordning Alvin för läggdags och han somnade som en utslagen hjälte! :)


Onsdagen kom och han sov verkligen hur bra som helst på natten, otroligt nöjd mamma faktiskt. :)

På morgonen så hann jag med att starta en diskmaskin, en tvättmaskin och vika lite tvätt. och när jag väl hängde tvätten så såg jag att tiden hade sprungit iväg.. Så det var bara till att packa skötväskan och lägga ner honom i vagnen och skynda sig bort till bvc då det var dags för babymassage ännu en gång! :)
Och denna gång så var alla mammorna med, mycket trevligt! =) .. och väldigt trevliga mammor måste jag säga ^^, !!

Efter massagen så gick vi till Statiol och där träffade vi på Tessan, så det slutade med att vi följde med hem till henne för lite kaffe och sådär medans hon fixade håret på Johanna! :)

Efter ett tag så kom Robin och hämtade oss och han frågade även om jag hade glömt att låsa dörren, och ja tydligen! haha! jag var så himla stressad när vi skulle iväg på massagen så jag hade glömt det. klantigt, men vad gör man åt det i efterhand? haha! jag hade ju i alla fall tagit med mig mina nycklar och sådär. haha. bra jobbat Louise, du kan alldeles själv! =) ...

Sedan blev det en lugn kväll, mycket uppskattat ...


Idag har vi inte hunnit gör så himla mycket. Men har en massa som verkligen måste göras innan helgen. så vi får se när vi ska ta tag i detta? hmm.
Hopps i alla fall att dopkorten kommer idag, det står att dom är skickade i alla fall. så kommer dom inte idag så kommer dom imorgon! :) haha..

Men nu ska Alvin få lite mat innan han ska sova middag och sådär.

Så på återseende!

Lots of Love! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 8 februari 2012 15:36

Nu var det bra länge sedan jag skrev här faktiskt..Men det är bara för att jag håller på att få hjälp med den nya bloggen, så den är just nu under uppbyggnad. så därför jag inte dirket har någon lust i att blogga i denna.. men vad gör det då? :) hihi...

Av Louise - 3 februari 2012 20:48

Nu är det sådär länge sedan jag skrev igen! Skärpning Louise! :) haha! Men mycket har i alla all hänt sedan jag uppdaterade någonting sist! :) Älskade ungen Kim har fyllt ETT år, helt otroligt.. jag tyckte det var nyss Anna ringde och talade om...

Av Louise - 24 januari 2012 09:19

Vackan har rullat igång, och det med bravur! :) en mycket br start å denna veckan faktisk! :)Igår så kom Maja och Flippan hit och mös med oss, tog oss en promenad, mös på, snackade en massa skit och uppdaterade varandra i vad som hade hänt sedan vi s...

Av Louise - 21 januari 2012 15:16

Lördag redan, tiden bara springer iväg! Men just nu njuter jag av att det är helg igen och att jag får ha min stora älskling hemma också! inte bara lilla hjärtat. :) jag njuter med andra ord, man kan ju inte göra anna när man har sina underbara nära ...

Av Louise - 19 januari 2012 19:25

Den här gången tog det inte så himla lång tid inan jag var tillbaka, och tur är väl det. kanske går åt rätt håll. eller så är det bara en engångs grej. haha! ja vem vet? :) återstår att se helt enkelt... haha!Igår var en bra dag faktiskt, älskling oc...

Ovido - Quiz & Flashcards