Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 12 september 2011

Av Louise - 12 september 2011 07:32

Ja nu tycker jag nog nästan att det är på tiden igen att bjuda er på lite bilder! :) Så tänkte bjuda er på en liten bildchock med Alvin (såklart!)


          

Mys med gudmor!                     Mys med gudfar!              Happyface


             En väldigt trött Alvin! Olika sovstilar. Mys i vagnen, under babygymmet, mys med snutten, visar hur stor jag är och håller i nappen! :)


                      

Jag kan posa! :)                Åker tåg och är förvånad?            Jag sjunger!


                                              

           Mys i min dress!                   Jag får flyg med pappa (hur kul som helst! )


  En finurlig, fundersam och lite bsig Alvin! :)


Åh, mitt hjärta smälter verkligen! Mamma älskar dig mer än ord kan beskriva! <3


___________________


Ja, nu har ni fått lite bilder i alla fall. Enjoy this beautiful babyboy! :)

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards