Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 20 september 2011

Av Louise - 20 september 2011 11:29

Igår var en mycket bra kväll faktiskt.. Vi åkte och handlade lite nödvändigheter när älsklingen kom hem ifrån jobbet, och sedan direkt hem och lagade middag! mums säger jag bara, jag är en höjdare på det där med matlagning när jag väl vill! :D haha!


Sedan på kvällen så var det dags för Alvins bad, och det är så kul att se honom när han badar då han älskar att plaska runt i vattnet.. gullungen <3

Så efter ett skönt bad så sprattlade han på, trodde nästan han höll på att springa ett maratonlopp! :) haha.. så kul att se verkligen ^^

Sedan dags för mat och sängen, han somnade som en stock vid 9 tiden. otroligt skönt för mamman faktiskt då jag kunde fixa allting som skulle göras i lugn och ro! kändes kanoners.

Och även jag och Robin gjorde kväller ganska tidigt, tror jag somnade strax efter 22 faktiskt. mycket skönt att somna i skaplig tid...


Alvin vaknade halv 5 och ville ha lite mat och självklart.. Sedan somnade han om som en stock och sov till 8 imorse! Så himla skönt, och idag är jag mer utvilad än jag varit på länge känns det som! kanoners faktiskt...


Idag har han varit på kanon humör lill pojken! han har sprattlat, pratat, skrattat och haft sig hela morgonen. och så somnade han som en utslagen hjälte vid 11 tiden.. så nu ligger han i sängen och snarkar för fullt! :)

Vi ska snart ta oss en promenad ner på stan, tillsammans med Maja och Filippa! Blir en fika och sådär, måste även lämna in lite papper och sådär! ^^  Och så håller vi tmmarna för att det inte börjar regna! :) haha!


vad händer annars ikväll då? Älsklingen åker ju klockan 3 igen för att jobba natt och kommer inte hem förrän imorgon bitti någon gång! hmm. vem ska vara min sovkamrat inatt då? hmm, ja det återstår ju att se! haha!

nej, nu ska vi göra oss i ordning för att gå ner på stan!
på återseende!

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards