Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Louise - 6 september 2011 11:59

Helgen har passerat och veckan har börjat, det känns kanon! dock skulle jag mer än gärna spola tillbaka tiden till fredag och umgås och mysa ännu mera med världens vackraste kvinna - min mamma! <3


I lördags så blev det till slut mys med mamma och alla andra (när dom väl klev upp!) haha! Dom bytte fönster och en massa sådant, och sedan sprang tiden iväg så det blev dags att röra sig mot Ljusdal. Halvvägs kommer vi självklart på att vi hade glömt nappflaskan och Robins tjocktröja, dock kändes det inte som att det var värt att vända. haha! Så fick helt enkelt åka in och handla en ny flaska till Alvin :P
Åkte och hälsade på Anna, Jonas och Kim, riktigt mysigt. och kikade in deras nya lägenhet, och den var kanon fin. lite nya tapeter (i de som ska tapetseras om) så blir det kanon tror jag :D men den var verkligen fin. :D bra planlösning på den också ^^ ..

När vi väl hade varit där en stund så åkte vi hem till Olivia och stefan, där blev vu bjudna på mys och middag, tack för det! =) ..

Åkte hemåt strax innan 10 då ögonen nästan gick i kors på oss alla 3. haha!


Söndagen började bra, då jag fick sova till 8 utan att behöva vakna på natten. tack lilla hjärtat för det <3 han sover bara bättre och bättre vilket resulterar i en väldigt pigg och utvilad mamma! :) hihi..

Tog det lugnt i några timmar och sedan begv vi oss mot Edsbyn och siw. :) Där blev vi kvar hela dagen, och även tack för dom jätte fina ramarna! :D Dom vet jag precis vad jag ska göra med och sätta någonstans, kanon verkligen! ^^


Igår var en sådan jobbig dag, Alvin hade lite feber och det blev med andra ord lite gnäll, men vad mer kan man begära? efter en alvedon och lite mat så sov han somen stock. gullungen <3 Annars hände det inte så mycket mer än storhandling faktiskt. Älsklingen var snäll och lagade middag, Så medans han gjorde ost och broccoli paj så bakade han även bröd - hur gott som helst!!! händig karl det där ska ni veta! haha :)) ..


idag har vi inte gjort så mycket, hunnit vika undan en massa tvätt och sådär bara! =) . och nu myser vi för fullt, och alvin ska sova lite snart, hoppas jag? då jag förhoppningsvis hinner ta en dusch och sådär också ^^

Annars ingenting planerat idag! bara en massa mys tror jag!


Säger även ett STOOOORT grattis till Maja och Micke som äntligen fick en liten Filippa igår.. :) 50cm lång och 3314gram, lill flickan! :) <3


Nej men nu måste jag göra annat. på återseende!

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards