Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 17 september 2011

Av Louise - 17 september 2011 07:53

Jaha då var det lördag, och jag är vaken! vad är det för fel liksom? Alvin ch Robin ligger ju och sover och jag kan inte somna om.. men jag tror att jg vet varför också! men men, det är inte så mycket att göra åt...


Känns liksom som om jag har vaknat på helt fel sida idag, inte okej faktiskt. och jag har en klup i magen inför vad denna dag har att erbjuda. jag känner ett litet obehag och lite rädsla kanske? ja jag vet inte riktigt hur man ska uttrycka det, men jag tycker helt enkelt inte om det alls.. men det återstår att se vad det blir om denna dagen!

Men eftersom man är uppe ensam såhär så kan mn ju anske passa påa tt duscha, ansiktsmask och sådana saker såhär på morgonen. och man kanske blir på lite bättre humör efter det också, eller? ja det är ju värt ett försök...


Vad ska ni alla göra idag då? Någon som kanske har någonting roligt planerat? :) haha!


Nej men som sagt, jag testar : Ansiktmask, boduscrub, dusch, frukost och lite egentid! :)

Så på återseende och hoppas att ni får en bättre start på eran lördag än vad jag har fått hittills!

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards