Mina tankar i bokstäver!

Direktlänk till inlägg 26 september 2011

- Lång vecka? '

Av Louise - 26 september 2011 11:36

Helgen är över och ännu en ny vecka har börjat. På något konstigt vis så har jag en känsla av att denna vecka kommer bli otroligt lång! Men jag ändrar mig nog säkert ikväll eller imorgon ska ni se!! haha...


Lördagen började otroligt bra, som ni kanske läste i det förra inlägget? underbart måste jag säga! Efter lite frukost för oss alla och morgonmys så började städningen som jag kände mig tvungen att ta tag i! :P  inte direkt roligt att städa och sådär, men ibland måste man ju liksom. inte sant? Så det var i stort sett så hela dagen såg ut för våran del, med en massa plockande och sådär..
På kvällen kom storebror Jimmy och Elin hit och umgicks. mycket trevligt då jag inte träffat Jimmy sedan ljusdals crusingen. usch, alldeles för länge sedan... Men det blev en pizza och sådär i alla fall, mycket trevligt. och tack för att ni kom! :D


Söndagen började väldigt tidigt, Alvin tyckte att en sovmorgon räckte. men okej då! :) haha!

Så vi satte oss och hade en massa morgonmys under filten i soffan.. :)

och sedan en väldigt lugn dag, åkte och handlade då det verkligen ekade i både kylskåp och safferi här hemma, så det var verkligen på tiden att göra det kändes det som! :P haha.. men skönt när det äntligen var gjort.

Resten av dagen erbjöd faktiskt inte så mycket mer förutom att bara mysa med mina 2 pojkar och njuta av livet..


Denna dag har inte direkt börjat på det bästa sättet om man säger så, blev en väldigt tidig morgon då Alvin vaknade med världens skrik. han hade feber!! Stackarn :( .. Så i stort sett hela morgonen har bestått av en väldigt grinig, hängig liten pojke med en MASSA skrik, och då menar jag inte någonting litet liksom. utan jag tror nästan att han väckte halva Bollnäs när han höll på.. men det kan ju inte vara lätt att vara små sjuk och så liten.

För en stund sedan så fick han lite mat och en alvedon och har nu somnat en stund, hoppas att det håller sig borta, att det försvinner! för nu efter att han har fått en alvedon så har febern lagt sig lite i alla fall. så jag hoppas att han blir bättre.

För jag känner mig mer eller mindre överkörd idag, och har egentligen inte ork eller lust med någonting faktiskt... men vad gör man inte, bara bita ihop och hoppas jag orkar till klockan 5 då Robin kommer hem..


Men ja, nu när han sover en stund, så tänkte jag passa på att vila lite så jag orkar med utifall det skulle bli en jobbig vaken stund senare.

På återseende!

Lots of Love! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 8 februari 2012 15:36

Nu var det bra länge sedan jag skrev här faktiskt..Men det är bara för att jag håller på att få hjälp med den nya bloggen, så den är just nu under uppbyggnad. så därför jag inte dirket har någon lust i att blogga i denna.. men vad gör det då? :) hihi...

Av Louise - 3 februari 2012 20:48

Nu är det sådär länge sedan jag skrev igen! Skärpning Louise! :) haha! Men mycket har i alla all hänt sedan jag uppdaterade någonting sist! :) Älskade ungen Kim har fyllt ETT år, helt otroligt.. jag tyckte det var nyss Anna ringde och talade om...

Av Louise - 24 januari 2012 09:19

Vackan har rullat igång, och det med bravur! :) en mycket br start å denna veckan faktisk! :)Igår så kom Maja och Flippan hit och mös med oss, tog oss en promenad, mös på, snackade en massa skit och uppdaterade varandra i vad som hade hänt sedan vi s...

Av Louise - 21 januari 2012 15:16

Lördag redan, tiden bara springer iväg! Men just nu njuter jag av att det är helg igen och att jag får ha min stora älskling hemma också! inte bara lilla hjärtat. :) jag njuter med andra ord, man kan ju inte göra anna när man har sina underbara nära ...

Av Louise - 19 januari 2012 19:25

Den här gången tog det inte så himla lång tid inan jag var tillbaka, och tur är väl det. kanske går åt rätt håll. eller så är det bara en engångs grej. haha! ja vem vet? :) återstår att se helt enkelt... haha!Igår var en bra dag faktiskt, älskling oc...

Ovido - Quiz & Flashcards