Mina tankar i bokstäver!

Direktlänk till inlägg 23 september 2011

- Redan fredag '

Av Louise - 23 september 2011 10:24

Det är ännu en gång fredag, och jag tycker det bara går fortare och fortare! Och med andra ord snart jul känns det som.. Är det bara jag som har börjat fundera på julklappar och sådant redan? eller är jag bara knäpp som är ute i väääldigt god tid! haha.


I onsdags så blev det lite middag och sådär, och sedan ringde min älskade lillebror och sa att han ville komma hit, och självklart fick han väl det! Det är sååå mysigt när han äntligen kommer och umgås med oss! för han är alldeles för långt bort annars då jag älskar min lillebror och tycker han är den bästa någonsin! <3  Ja, jag hade turen på min sida och fick världens vackraste och bästaste lillebror man kan tänka och önska sig! :)

Glenn, jag älskar dig! <3

Blev dock en tidig kväll..


Torsdagen så fick vi lite sovmorgon, ända till halv 8. men kanske för att jag hade klivit upp mitt i natten! :p haha. Men det gjorde inte mig så mycket.

Sedan var det meningen att vi under dagen skulle träffa Maja och Filippa, men det hade dykt upp en massa saker om jag förstod det rätt? haha. så vi får helt enkelt ta det en annan dag med en massa mys då istället! :) Men det gör ingenting... det kommer flera tillfällen.. Och glad är jag för det ^^, ...

Blev en heldag med min lillebror och Alvin istället, och sedan kom älskling hem ... Åkte och handlade lite och sedan blev det inte mycket av kvällen, Glenn gick ut för att träffa någon kompis, älskling gick ett varv runt vågen med Andreas och jag och Alvin mös på som bara den! lilla stackarn börjar bli snorig också! :( hmm. inte okej om ni frågar mig faktiskt, måste vara väldigt jobbigt att vara sådär liten och så snorig.. men men! Man får väl göra det bästa av situationen antar jag? :P


Och nu, som sagt är det redan fredag! :)
Vaknade vid tio i 3 inatt av ett panikskrik. Så efter att ha gjort rent näsan, fått ny blöja och lite mat och stök och bök i ca 1½ timme så somnade han om. Men det resulterade ju självklart i att jag själv inte kunde somna om på en gång.. Så jag låg och spelade wordfued (väldigt beroendeframkallande faktiskt!) haha. men det var ju inte så många vakna som ville spela tillbaka. så till slut gav jag upp :P

Men somnade om ohch fick sova nästan 2 timmar innan han vaknade igen utav att han var täppt i näsan. stackarn! :S ..


Nu sitter vi här i soffan i alla fall. Eller ja, Alvin har somnat om och lillebror sover fortfarande. får liksom inte liv i honom. haha! undrar hur länge han var vaken igår egentligen? Han sov dock vid 3 när vi var upp och stökade! :)

Och nu sitter vi och väntar på att klockan ska ticka lite fortare, för idag kommer nämligen världens vackraste kvinna och mamma hit <3 och jag längtar som en tok då jag saknar henne hur mycket som helst.. Så det ska bli väldigt mysigt måste jag säga!

Men ja, nu ska jag hänga lite tvätt.
Så på återseende!

Lots of Love! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 8 februari 2012 15:36

Nu var det bra länge sedan jag skrev här faktiskt..Men det är bara för att jag håller på att få hjälp med den nya bloggen, så den är just nu under uppbyggnad. så därför jag inte dirket har någon lust i att blogga i denna.. men vad gör det då? :) hihi...

Av Louise - 3 februari 2012 20:48

Nu är det sådär länge sedan jag skrev igen! Skärpning Louise! :) haha! Men mycket har i alla all hänt sedan jag uppdaterade någonting sist! :) Älskade ungen Kim har fyllt ETT år, helt otroligt.. jag tyckte det var nyss Anna ringde och talade om...

Av Louise - 24 januari 2012 09:19

Vackan har rullat igång, och det med bravur! :) en mycket br start å denna veckan faktisk! :)Igår så kom Maja och Flippan hit och mös med oss, tog oss en promenad, mös på, snackade en massa skit och uppdaterade varandra i vad som hade hänt sedan vi s...

Av Louise - 21 januari 2012 15:16

Lördag redan, tiden bara springer iväg! Men just nu njuter jag av att det är helg igen och att jag får ha min stora älskling hemma också! inte bara lilla hjärtat. :) jag njuter med andra ord, man kan ju inte göra anna när man har sina underbara nära ...

Av Louise - 19 januari 2012 19:25

Den här gången tog det inte så himla lång tid inan jag var tillbaka, och tur är väl det. kanske går åt rätt håll. eller så är det bara en engångs grej. haha! ja vem vet? :) återstår att se helt enkelt... haha!Igår var en bra dag faktiskt, älskling oc...

Ovido - Quiz & Flashcards