Mina tankar i bokstäver!

Direktlänk till inlägg 28 juli 2011

- I'm living my life '

Av Louise - 28 juli 2011 14:31

Äntligen sover mammas lilla hjärta, och jag har precis tagit mig en välförtjänt paus.. så jag tänkte att jag skulle uppdatera er lite! :) hihi...


I måndags efter att jag hade skrivit här så gick vi ut en sväng. Det var ju trots allt grillnatta, och jag lovar att det var folk precis överallt :P haha. Men vi var bort och lyssnade på Eric Saade en sväng i alla fall, men lyssnade på 2 låtar och sedan gick vi in på stan en sväng också.. hamnade inne på Åhléns och det följde med en bok "mina första år" och en nagelfil hem :) Så har suttit och fyllt i lite i den boken och det är verkligen hur roligt som helst tycker jag, och det var mycket roliga saker i boken också, nöjd med det köpet :D ...


Sedan gick vi hemåt, och så kom regnet. och vi fick besök av Irina och barnen Jonna och Joline, och så kom vi på att dom även blir Alvins tremänningar :D hihi...  Sedan blev det sängen! :)


Tisdagen blev relativt lugn faktiskt. Hade en mysig dag med Alvin, Glenn kom och hälsade på, även mommo.. Fick även en försenad födelsedagspresent av mommo. Hon köpte bord, stolar och dynor ut till balkongen! tack så jätte mycket! <3  
Så nu sitter jag typ där så fort vädret tillåter det. det är underbart! :) LOVE IT !!! är super nöjd verkligen...

När dom åkte vidare mot mamma så var vi själva och myste en stund innan älsklingen/pappa kom hem :) hihi..


Igår hände inte alls mycket egentligen. Var iväg på BVC med älsklings pojken min, och han växer precis som han ska! <3 ..

Sedan vid 4 åkte vi och hämta upp Robin på jobbet och så raka vägen mot Söderhamn, det var äntligen dags att hämta ut vagnen. Som jag har längtat!! och den är ju sååååå himla fin, lätt bästa köpet till honom. jag är nöjd, och han verkar gilla den, för han somnar när man lägger ner honom i den. :D haha sötungen min!  :) <3 ...

Sedan kom det en kille ifrån Trygg Hansa igår och pratade om försäkringar och sådant... Och efter det blev det bara middag och sedan sängen då klockan bara sprang iväg. :P haha!


Idag vaknade vi tidigt, då alvin tyckte vi skulle kliva upp när pappa åkte till jobbet vid 6 imorse. men vad gör det? haha. han somnade om vid 8, men sov bara en kvart.. haha! =) .

Sedan kom pappa, glenn, maud och farmor hit när dom ändå passerade på vägen ner mot sthlm.. (vill också åka ner, men vid senare tillfälle kanske?) haha! ...

Nu har han äntligen somnat för en stund sedan, då han inte velat sova tidigare, och jag har hunnit med att hänga tvätt, vika undan lite, plockat i diskmaskin och även varit duktig och gått igenom en massa papper. Så har nu tagit mig en paus som sagt .. känns behövligt innan han vaknar igen ..

Sitter även och väntar på att älsklingen ska komma hem, så får vi se vad kvällen har att erbjuda!

men nej, lägga omkull mig en stund på soffan och njuta en stund av att bara vara.


På återseende!

Lots of Love! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 8 februari 2012 15:36

Nu var det bra länge sedan jag skrev här faktiskt..Men det är bara för att jag håller på att få hjälp med den nya bloggen, så den är just nu under uppbyggnad. så därför jag inte dirket har någon lust i att blogga i denna.. men vad gör det då? :) hihi...

Av Louise - 3 februari 2012 20:48

Nu är det sådär länge sedan jag skrev igen! Skärpning Louise! :) haha! Men mycket har i alla all hänt sedan jag uppdaterade någonting sist! :) Älskade ungen Kim har fyllt ETT år, helt otroligt.. jag tyckte det var nyss Anna ringde och talade om...

Av Louise - 24 januari 2012 09:19

Vackan har rullat igång, och det med bravur! :) en mycket br start å denna veckan faktisk! :)Igår så kom Maja och Flippan hit och mös med oss, tog oss en promenad, mös på, snackade en massa skit och uppdaterade varandra i vad som hade hänt sedan vi s...

Av Louise - 21 januari 2012 15:16

Lördag redan, tiden bara springer iväg! Men just nu njuter jag av att det är helg igen och att jag får ha min stora älskling hemma också! inte bara lilla hjärtat. :) jag njuter med andra ord, man kan ju inte göra anna när man har sina underbara nära ...

Av Louise - 19 januari 2012 19:25

Den här gången tog det inte så himla lång tid inan jag var tillbaka, och tur är väl det. kanske går åt rätt håll. eller så är det bara en engångs grej. haha! ja vem vet? :) återstår att se helt enkelt... haha!Igår var en bra dag faktiskt, älskling oc...

Ovido - Quiz & Flashcards