Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 16 juli 2011

Av Louise - 16 juli 2011 17:03

Kom i säng ganska sent igår, men det gör absolut inte mig någonting...
Blev en massa mys i soffan igår innan vi kom till sängen och älsklingen hann till och med äta innan mina ögon och kroppen sa ifrån och sa godnatt :p haha!


Han har varit så duktig inatt och bara vaknat 2 gånger och velat ha mat. han är duktig han! :)

Imorse klev vi upp och byte blöja, men bestämde oss för att gå tillbaka och ha morgonmys i sängen istället för på soffan! Så klev inte upp förrän klockan var 11. otroligt skönt. :D haha!


Idag är mammas ögonsten redan 1 vecka! tiden har sprungit iväg denna vecka, vart har den tagit vägen egentligen? fast det gör inte mig någonting, för det har verkligen varit den bästa veckan i mitt liv! JAG ÄR LYCKLIG!!! <3 ...



Har inte gjort någonting idag egentligen, bara haft en massa mys med min lilla familj. Just nu är älsklingen iväg i växbo och fixar någonting med bilen, och själv sitter jag här medans min lilla prins sover och tittar ut och ser att regnar lite ute och känner helt plötsligt hur mitt myshumör bara växer ännu mer!!

Så hoppas att han vaknar snart så jag kan mysas hur mycket som helst, men snart dax för mat kanske? haha.


Vad har kvällen att erbjuda då? Vi tänkte "lyxa" till det med en pizza och bara mysa en massa. Annars ingenting planerat, tror jag? haha!
men nu ska jag ringa älsklingen och se när han kommer hem!


på återseende!

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards