Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 31 juli 2011

Av Louise - 31 juli 2011 10:10

Nu har jag haft uppehåll någon dag igen, otroligt skönt. :) Men nu kände jag att jag ville uppdtera er lite :D haha!!


Torsdagen blev faktiskt väldigt lugn, men absolut inte mig någonting emot :) .. bara en massa massa mys med mina 2 favoritpojkar!! <3


Fredagen började tidigt då Alvin tyckte tt vi skulle kliva upp kl 6 när pappa åkte på jobbet, och vi skulle absolut inte somna om :) haha!

Vid 11 tiden kom Maja! det vr efterlängtat, då det va läänge sedan vi sågs nu.. Men hon kom hit, vi snackade en massa skit,rack kaffe och hade det myspys! Alvin fick även jätte fina presenter - tack så mycket för det! :) <3

Älskling kom hem ifårn jobbet och Maja åkte hemåt..

Kvällen blev väldigt lugn, vi gjorde inte alls mycket. TIttade på tv'n och jag bara njöt av en massa mys med världens bästa son och vackraste pojkvän/sambo/pappa! :) .. Sedan kom vi på vid halv 9 att vi var hungriga och inte hade ätit någon middag, så det är tur sådana gånger att det finns ett  ställe som heter Sibylla finns :P haha! så mat blev det i alla fall - till slut. :D

Men när vi väl skulle till att sova så ville inte Alvin det, usch han var så grinig. det var någonting som var fel. och ibland känner man sig så hjälplös när dom är såhär små, man kan inte göra någonting liksom eller veta vad som är felet. men till slut somnade han efter en ny blöja, lite mat, lite närhet och en massa pussar ifrån mamma! :) hihi..


Lördagen, ja våran lördag igår var perfekt (om man bortser ifrån crusingen!) hmm!

Började dagen väldigt tidigt, och det var en skön känsla att komma upp i tid och för en gångs skull vara utvilad då älsklingen hade varit vaken med Alvin mellan 6-9 så jag fick sova någon extra timme - tack för det hjärtat...

Började plocka på här hemma och dona, älskling åkte iväg och klippte sig då hans hår växer som ogräs! :P haha!

När klockan tickade iväg så åkte vi och handlade då vi skulle bjuda Elin och Andreas på middag som tack för lånet av barnvagnen (innan vi hämtade ut våran!)

När vi kom hem började Robin förbereda middagen och under tiden så dammsög jag och donade på i övriga lägenheten! :)


Klockan slog 6 och det var dags för middag. :D Vi bjöd på:
Hemmagjord toast skagen.

Inbakad oxfilé med champinjoner och lök tillsammans med potatisgratäng, sallad och hemmagjord tzatsiki.


Riktigt gott var det, Robin lyckades verkligen i köket. hihi. jag har en duktig karl liksom. :) känns kanon att veta! =) . Skulle även ha jordgubbar och glass, men alla var så mätta att vi inte orkade få ner det! :) haha

Klockan blev runt 9 och vi bestämde oss för att gå ner och kika lite på crusingen, men dom hade verkligen förstört allting nu när dom hade stängt av stan och sådär. uscha! Så jag tyckte inte att det var speciellt roligt egentligen, visst det var väl någon fin bil och sådär att se på och man träffade lite mysiga människor, men mer än så var det liksom inte.
Var hemma runt 12 tiden i alla fall, och sedan somnade jag. otroligt skönt! :D haha!


Imorse fick jag mig en liten sovmorgon i alla fall, behövde inte kliva upp förrän klockan var halv 8 - tack älskade Alvin för det! =) haha!
Och nu sitter vi här, eller ja jag sitter här, alvin sover igen och Robin likaså. Ska alldeles strax ta mig en dusch, äta lite frukost och njuta av lite egentid innan älsklingarna vaknar.
Och idag blir bara en lugn dag, ska plocka undan lite ifrån igår och sedan bara ta det så lugnt som möjligt.


På återseende!

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards