Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 17 juli 2011

Av Louise - 17 juli 2011 12:38

Förut utlovade jag ju en bildbomb, och här kommer den! :)
NJUT ! =)


Mammas hjärta smälter när hon tittar på dig ♥ !!

                          


Pappa-mys!

                        


Hos mormor        ...............   Hos morbror ♥    ............    Hos morfar

           


Hos Maud ................              Hos farmor


            


ÄLSKADE GOHJÄRTA !!!!!

  Mamma älskar dig!



Ja, där fick ni några bilder i alla fall.

Han är det absolut vackraste mina ögon någonsin har beskådat.
Han är underbar på alla sätt och vis, han har gjort mig till den lyckligaste människan i hela vida världen! ♥  Detta är en kärlek som aldrig kommer kunna beskrivas! Går inte att sätta ord på den kärlek jag har för dig Alvin!


Lots of Love! <3

Av Louise - 17 juli 2011 09:01

Godmorgon!

dock har jag varit vaken i snart 2 timmar, för min kropp tyckte tydligen inte som Alvins :p haha. Han somnade om så gott efter att han hade fått lite mat i morse, men det ville tydligen inte jag! så det var bara att kliva upp och starta dagen.
Dock rätt skönt nu när han ligger inne med pappa och sover, för jag har hunnit med en dusch, frukost och plocka undan lite! känner mig duktig såhär på morgonen! :D hihi..


Lördagen blev kanon verkligen! :)
Älsklingen kom hem, och så kikade även "Farmor" in med lite saker hon hade hittat Valbo idag. :) Hon hade med sig: 1 pall, en väska, 1 kudde och även 3 bodys och 1 par byxor till Alvin :D jätte fint, tack så mycket! :D ..

När dom hade åkt så kom Elin, Andreas och lilla Thea in och sa hej och även att vi hade bestämt att vi skulle äta pizza tillsammans! :)


Medans pojkarna hämtade mat så fick sig prinsen lite mat och sedan somnade han så gott, mammas älskling! :)

Åt pizza och pratade på, mycket trevligt. tack för det <3 !

Efter ett tag så gick dom in till sig och vi myste ner oss i soffan.


Lördags godiset kom fram, Baby mama på tv'n och en massa kärlek i soffan.

Vid halv 12 gick dock mina ögon i kors, vilket var lite jobbigt då prinsen bestämde sig för att vara vaken istället. Så gav honom lite mat och sedan fick han vara vaken med pappa så jag skulle orka vakna inatt och byta blöja och ge honom mat! :) haha! tack för det älskling! :) ..


Som sagt, imorse vaknade han inte förrän klockan 7 och ville ha mat. duktiga Alvin! :) Och sedan somnade han om, dock inte jag! hmm.. men vad gör det?

Nu är jag vaken och har startat denna dag i alla fall. får se vad denna söndag har att erbjuda? någonting bra kanske.. :D


Tänkte även bjuda på en liten bildbomb senare!

Så på återseende!

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards