Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Louise - 3 juli 2011 20:42

jag fick något himla ryck förut och tyckte att lägenheten såg ut som ett bombnedslag även fast jag städade den härom dagen! haha..


Så jag gjorde i ordning inför köttfärslimpan och stoppade in den i ugnen, medans den låg där inne så började jag plocka i en himla massa saker!

Så jag sprang mellan dammsugaren/plockandet och köket/spisen. :) haha!
Satte oss sedan ner för att äta lite, inte en minut för tidigt då magen hade skrikit på mig alldeles för länge. haha!

och sedan var det full rulla på mig igen. Skurade golven, hängde ytterligare en maskin tvätt, lagt ut alla mattor igen och plockat ur diskmaskinen...
ja, jag känner mig otroligt duktig måste jag säga! och ibland är det riktigt skönt när man får sådan ryck, framför allt efteråt när man ser resultat och att det verkligen luktar nystädat/nytvättat i heeela lägenheten.
det ä en underbar känsla! :)


Så nu har jag satt mig i soffan och tar det lugnt en stund, men börjar redan bli rätt rastlös och vet inte alls vad jag ska sysselsätta mig med för det är ju ingenting bra på tv'n heller. :S hm! vad gör man en söndagkväll som denna?


Nej, nu har jag inte ro längre för att sitta stilla!
på återseende!

Lots of Love! <3

Av Louise - 3 juli 2011 16:14

Helgen börjar lida mot sitt slut, men jag har haft en helt underbar helg måse jg säga med underaa människor runt omkrig mig hela tiden, precis så som jag trivs som bäst! :)

...


I fredags kväll så åte vi till Linn och Odde, spelade lite spel och bara umgicks i någon timme! och sedan hemåt och sov, helt utslagen efter en lång med väldigt bra födelsedag! :p hihi.


Lördag - Klockan ringde tidigt och upp och hoppa! :) hihi. Plockade undan och fixade en massa här hemma innan alla skulle komma. och gjorde självklart en tårta också! :) Sedan kom:
Anna, Jonas, Guldklimpen (kim), Siw, Nutte, Ken, Steven och Anna H.

mycket trevligt, fick jätte mycket fina presenter! tack så jätte mycket för det :))

Fikade och hade det mysigt och sedan var det dags för alla att åka hemåt och vi skulle också göra oss i ordning, för det stod grillning på schemat på kvällskvisten! :d hihi..


Hem till Linn, odde och flickorna och även att Emelie, Asp och lille Wille var där. vi grillade allihopa och hade det trevligt! :) tack för det söthögar! =) .
Efter middagen lånade jag badkaret då jag hade hemska förvärkar, och det var hur skönt som helst att ligga där och njuta och slappna av en stund, tack för lånet stumpan :) hih. Efter det så plockade vi undan lite och sedan tog vi och åkte en sväng. Robin skjutsade lite folk, och sedan följde jag med och skjutsde Ken också. Sedan hemåt, somnade dock inte förrän efter 3 någon gång. men lätt värt i alla fall :P hihi..


Söndag - Ja, idag ringde klockan ganska tidigt också! :) hihi. lite som skulle fixas idag också. Pappa, Maud, Glenn, Kim (mauds son) & Hanna (kims tjej)

har varit här och fikat lite. tack för presenten <3 . mycket trevligt i alla fall.. jag tycker alltid att det är lika roligt när familjen kommer hit och hälsar på, det är ju alldels för sällan då man bor så långt ifrån varandra, men ändå så nära! usch, jag tycker inte om när det är så :( hmm...



Men dom har åkt nu i alla fall, och jag har precis hängt lite tvätt, ska alldeles strax ta och laga lite middag då magen börjar kurra väldigt mycket känner jag! :P jobbigt läge! haha! :) ..
Vad som händer ikväll vet jag inte? Inte alls så mycket tror jag då jag är rätt slut i kroppen, men det gör ingetning! :) .. Kanske kan vara skönt att ta det lite lugnt också? ja vad vet jag :) haha..


nej, nu ska jag sysselsätta mig med matlagning! men tack till alla som har gjort min helg underbar! den har uppskattats till tusen :) ni är alla underbara! <3 .


På återseende!

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards