Mina tankar i bokstäver!

Direktlänk till inlägg 25 juli 2011

- Mysdagar '

Av Louise - 25 juli 2011 19:13

Söndagen var helt underbar. :)

Hade planerat en heldag med mina pojkar, bara vi 3 liksom. Eftersom det var sista dagen innan Robin återgick till jobbet och jag tänkte att vi skulle mysa bara vi ! :)


Och så blev det, till halv 2 tiden ungefär. Då ringde bästaste mommo och frågade vart jag bodde, och så stod hon med husbilen utanför! :) haha. Så hon kom upp och överraskade oss, söt hon är ! :D

Kom upp, hälsade på sitt första barnbarns barn, och så fick Alvin träffa sin bestemor för första gången :)


Vi åt pizza tillsammans alla 3, och hade det mysigt. pratade och allt sådant..

Sedan blev det till att lägga sig tidigt eftersom Robin skulle upp till jobbet imorse. Men alvin hade lite ont i magen, och när det väl hade gått över så tyckte han inte att vi skulle sova! haha, sötungen.

Så vid halv, kvart i 2 fick jag sova, äntligen! ^^ ..


Imorse vaknade jag av att älskling klev upp vid halv 6, ammade lite och sedan somnade vi om. dock inte allt för länge. utan var uppe vid 8 tiden igen :)

Mamma och mommo kom hit vid 12 tiden.

och har haft mys heeela dagen lång, jag älskar't :)
Jag bara älskar att få umgås med dom 2, bara sitta och prata och umgås. då njuter jag för fullt, och man blir som barn på nytt igen :D haha!

&nbsp%

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Louise - 8 februari 2012 15:36

Nu var det bra länge sedan jag skrev här faktiskt..Men det är bara för att jag håller på att få hjälp med den nya bloggen, så den är just nu under uppbyggnad. så därför jag inte dirket har någon lust i att blogga i denna.. men vad gör det då? :) hihi...

Av Louise - 3 februari 2012 20:48

Nu är det sådär länge sedan jag skrev igen! Skärpning Louise! :) haha! Men mycket har i alla all hänt sedan jag uppdaterade någonting sist! :) Älskade ungen Kim har fyllt ETT år, helt otroligt.. jag tyckte det var nyss Anna ringde och talade om...

Av Louise - 24 januari 2012 09:19

Vackan har rullat igång, och det med bravur! :) en mycket br start å denna veckan faktisk! :)Igår så kom Maja och Flippan hit och mös med oss, tog oss en promenad, mös på, snackade en massa skit och uppdaterade varandra i vad som hade hänt sedan vi s...

Av Louise - 21 januari 2012 15:16

Lördag redan, tiden bara springer iväg! Men just nu njuter jag av att det är helg igen och att jag får ha min stora älskling hemma också! inte bara lilla hjärtat. :) jag njuter med andra ord, man kan ju inte göra anna när man har sina underbara nära ...

Av Louise - 19 januari 2012 19:25

Den här gången tog det inte så himla lång tid inan jag var tillbaka, och tur är väl det. kanske går åt rätt håll. eller så är det bara en engångs grej. haha! ja vem vet? :) återstår att se helt enkelt... haha!Igår var en bra dag faktiskt, älskling oc...

Ovido - Quiz & Flashcards