Mina tankar i bokstäver!

Direktlänk till inlägg 23 juli 2011

- Two days '

Av Louise - 23 juli 2011 22:02

Igår blev det inget bloggande, men jag hade inte tid eller ork helt enkelt :) men så kan det ju faktiskt var ibland :P  haha..

Så berättar väl lite om gårdagen ändå rå^^ haha!


Våran fredag började otroligt lugnt och skönt, vilket uppskattades hur mycket som helst då jag hade ont.

Vid 1 tiden kom Zenita hit och hälsade på, vi pratade och umgicks och det uppskattades otroligt av att bara sitta och ventilera lite, och självklart höra lite skvaller ;) hihi..

Älkling somnade i sängen med Alvin, inte helt otippat faktiskt när man lägger sig i sängen och ska mysa en stund :) hihi..

Sedan gick han med Elin och Andreas ut på långnäs för att kik på brännboll, själv fick jag lite middags sällskap av Zenita (tack för det!) .


När jag hade fått i mig lite mat så var det lill hjärtats tur att äta lite, och när det var klart och blöjan bytt så åkte Zenita hemåt och vi tog oss en promenad ut på långnäs vi också för att titta på när Ida och hennes lag skulle spela! Dock gick det inte så bra för dom, men det var roligt att se. Stannade kvar en liten liten stund efter det men sedan begav vi oss hemåt.

Kvällen blev lugn med en massa mys, vilket jag bara njöt av :D . Dock en liten jollig Alvin med magknip eller liknande framåt kvällen, men till slut somnade även han och mamma fick sova fram till 4 :D hihi. Tack för det <3 ...



Idag har det inte heller hänt så mkt. När jag ställde ut lillpojken på blkongen i vagnen imorse så började det hagla in på balkongen, så det var bara till att komma in igen :P Medans han sov vidare så började jag på att städa här hemma, vilket jag verkligen tyckte behövdes.

Och mitt upp i allt så började det att åska och ha sig och då "sprang" jag in i sovrummet och drog upp Robin, som dom flesta vet är jag verkligen bokstavligt talat RÄDD för det. drog ut tv'n och det där och älskling kom upp och gjorde mig sällskap, tack hjärtat! :)
Så jag hade mina 2 pojkar som "skyddade" mig och jag var helt lugn, otroligt skönt ska jag erkänna faktiskt..


När jag hade fått städat och tvätten hängd och regnet så gott som slutat så bestämde vi oss för att åka och handla. sagt och gjort, iväg på Willys :) hih

Middag när vi kom hem i form av kotlettrad i ugn med potatis och morötter samt en hemmagjord sås. riktigt smarrigt :)


Sedan dess har vi bara myst hela familjen i soffan tillsammans med film på tv'n, lördagsgodis och kärlek ! :) Love it.. <3 ..

Även att Thea var här inne en sväng medans Andreas skjutsade iväg Elin.. Så mös på lite med henne också, skrutt ungen! :) <3 ..


Nu är Robin inne hos Andreas en stund och jag sitter här och väntar på att Alvin vill ha lite mat (snart dax?) hihi. Sedan blir det nog sängen för våran del, ögonen säger godnatt snart :P haha.
Men ja, det var mina 2 dagar det och nu känner jag att det blev väldigt långt. så en guldstjärna till er som lyckats läsa er igenom allting :) haha!

på återseende!

Lots of Love! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 8 februari 2012 15:36

Nu var det bra länge sedan jag skrev här faktiskt..Men det är bara för att jag håller på att få hjälp med den nya bloggen, så den är just nu under uppbyggnad. så därför jag inte dirket har någon lust i att blogga i denna.. men vad gör det då? :) hihi...

Av Louise - 3 februari 2012 20:48

Nu är det sådär länge sedan jag skrev igen! Skärpning Louise! :) haha! Men mycket har i alla all hänt sedan jag uppdaterade någonting sist! :) Älskade ungen Kim har fyllt ETT år, helt otroligt.. jag tyckte det var nyss Anna ringde och talade om...

Av Louise - 24 januari 2012 09:19

Vackan har rullat igång, och det med bravur! :) en mycket br start å denna veckan faktisk! :)Igår så kom Maja och Flippan hit och mös med oss, tog oss en promenad, mös på, snackade en massa skit och uppdaterade varandra i vad som hade hänt sedan vi s...

Av Louise - 21 januari 2012 15:16

Lördag redan, tiden bara springer iväg! Men just nu njuter jag av att det är helg igen och att jag får ha min stora älskling hemma också! inte bara lilla hjärtat. :) jag njuter med andra ord, man kan ju inte göra anna när man har sina underbara nära ...

Av Louise - 19 januari 2012 19:25

Den här gången tog det inte så himla lång tid inan jag var tillbaka, och tur är väl det. kanske går åt rätt håll. eller så är det bara en engångs grej. haha! ja vem vet? :) återstår att se helt enkelt... haha!Igår var en bra dag faktiskt, älskling oc...

Ovido - Quiz & Flashcards