Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg under juli 2010

Av Louise - 2 juli 2010 13:15

En liten uppdatering då jag inte riktigt har haft tid att sitta här och skriva direkt ;P haha..


Igår var ju som sagt min födelsedag - och tack så hemskt mycket för alla gratulationer! det värmer verkligen! :b.. Så nu är även jag stor eller som det stod på ett kort - ingen tonåring, utan vuxen.    Men det är väl bara göra det bästa av situationen, då jag fortfarande inte ser mig själv som vuxen faktiskt. jag är fortfarande mammas lilla flicka... :) hihi.

Men jag fick många fina presenter, och mycket folk som kom förbi och fikade - det uppskattas verkligen! :b .
Jag skulle kunna sitta här och berätta hur länge som helst hur underbar min dag var, men det ska jag inte göra! för några smaskiga detaljer håller jag för mig själv! ^^,
Men efter allt främmande och sådär, så började magen kurra faktiskt. Så älsk var snäll och bjöd ut mig för lite mat. Tack älskling <3
och efter det blev det bara en lugn kväll :)


Idag är det fredag, och det kommer en massa vänner på fika idag - riktigt trevligt. Anna och Jonas dyker upp alldeles strax skulle jag tro. vi hade bestämt runt 2 tiden ungefär - så alldeles strax som sagt. Kan verkligen behövas då jag saknar henne, och behöver pratas lite ! :)

Men nu ska jag fixa lite innan vännerna kommer.
På återseende!
Puss o kärlek <3

Ovido - Quiz & Flashcards