Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Louise - 15 juli 2010 16:22

Ännu en dag ledigt, och jag måste erkänna att det känns helt fel att vara ledig en vardag, men så blev de, nu när jag ska jobba fredag, lördag och söndag istället :) Men inte mig någonting emot faktiskt. jag stormtrivs på jobbet och med mina kollegor. ^^, ingen dag är den andre lik. så lite variation är alltid toppen! :D haha!

idag har det väl egentligen inte hänt så himla mycket. jag har tagit tag i all den rena tvätten och sängkläderna! vikt allting och stoppat in det på sin rätta plats, känner mig faktiskt duktig. skurat hela köket, diskat 1 maskin, dammat hela lägenheten och ja småplockat hela dagen! :)
Även hunnit prata med en vän i telefonen som jag saknar väldigt mycket! snart dags att ses igen tycker jag.. så ska försöka klämma in någoning emellan mitt schema på jobbet! :D hehe..
Jag har även kommi på at jag måste ta mig ner till Stockholm snart och hälsa på Nattis, då hon snart åker till USA, och blir borta i 1-2 år! de är en väääääldigt lång tid, uscha! hur ska jag klara mig då? men hon ska dit för att jobba och jag önskar henne all lycka till! :) jag tror på dig stumpan! <3


Just nu sitter jag här och väntar på att älsklingen ska komma hem, så jag kan börja laga lite mat. då han skulle handla lite på hemvägen ^^,  Och sedan får vi se vad resterande del av kvällen har att erbjuda, jag är nästan lite sugen på att åka och meta eller någonting sådant. så kanske ska ta sig iväg på det? och då blir älsklingen glad också, om han får fiska lite! haha! :)
Men nu ska jag plocka lite till, och invänta honom då han borde vara hemma alldeles strax.

På återseende söthögar!
Puss o kärlek


Jag bär på en liten hemlighet! :) <3

Ovido - Quiz & Flashcards