Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Louise - 9 juli 2010 12:21

Nu är jag här igen, efter några dagars uppehåll..
Jag har inte riktigt haft tid, ork eller lust att skriva eller sitta vid datorn över huvudtaget. haha! (: men nu tänkte jag väl i alla fall ge er en liten uppdatering. :D


Min första arbetsvecka är nu avklarad, och det känns verkligen kanoners, jag trivs hur bra som helst. Det är hur roligt som helst, det trodde man faktiskt inte, men det är det! tro det eller ej, men sedan har jag ju bra arbetskollegor också - och det gör ju saken väldigt mycket roligare och bättre! (: japp, jag trivs som sagt!

Och man skrattar hur mycket som helst, så fort man kommer in genom dörren på jobbet, tills det att man går därifrån - ja, jag tycker om det.
livet leker just nu. och det är pga en massa olika anledningar. men det finns absolut ingenting att klaga över just nu. :D


Min lillebror är äntligen här, efter många försök att få tag på honom. Då han inte har haft någon laddare till hans telefon - smart skaftet! ^^ haha.
men nu är han som sagt här, och jag älskar't. och jag älskar honom. helt klart den bästa lillebror man kan ha! <3
Idag när älsk kommer hem ska vi iväg på lite äventyr, och det är inte heller helt fel ska ni veta. det är någonting jag ser fram emot, det kommer bli galet roligt! jag har en bra känsla i hela kroppen. ^^,


Men nu måste jag fortsätta ta tag i tvätten och städningen här hemma, så på återseende vid ett annat tillfälle sötnosar.
Puss o kärlek <3


You want to be me, and i know it - but i wont happen. sorry baby! (:

Ovido - Quiz & Flashcards