Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 19 juli 2010

Av Louise - 19 juli 2010 15:43

Yes, I'm back again..


Jag har gjort en massa nytta sedan sist. Känns hur bra som helst. :)

Har med andra ord sedan jag skrev sist, nästan inte suttit still över huvudtaget känns det som. jag har vikt tvätt, skurat köket och badrummet, startat en diskmaskin, bäddat sängen, dammat, och dammsugit.. :D
Ja, jag har gjort en massa nytta, så nu ska jag bara torka golven, plocka ur diskmaskinen..


Efter att jag har gjort det, så borde älsklingen komma hem vilket minut som helst. Då jag ska åka och kika hur mina arbetstider ser ut för veckan och helgen! :) Jag måste ju försöka komma iväg på en massa olikheter. bland annat så ska jag åka ner till Stockholm och säga hejdå till nathalie som åker till USA den 2a Augusti och jobbar som au pair i minst 1 år! :( hur ska jag överleva det? hmm.
Även att jag ska ta mig upp till Ljusdal och träffa saknade Olivia, gosh det var alldeles för länge sen. som jag saknar den människan! <3


Men nej, nu ska jag torka golven och fixa allt annat. Så på återseende!
puss o kärlek <3

Av Louise - 19 juli 2010 11:19

En liten uppdatering kanske är på sin plats nu, eller vad tycker ni? hihi..


I torsdags hände det inte så himlans mycket.. Bara tog det lugnt här hemma, och mådde bra utav tillvaron faktiskt. ^^

Fredagen så ringde klockan, och det vara bara till att göra sig i ordning för att åka iväg till jobbet och göra några timmar. :) och efter det, hände inte så mycket faktiskt.
Lördagen kom, och även då vart det att klockan ringde för ytligare några timmars jobb, men började känna mig yr och konstig. Så min chef tyckte att jag skulle åka hem och vila och sådär, se om det blev nå bättre! Sagt och gjort, efter någon timme åkte jag hemåt... Älsk och Thomsson kom och hämtade mig, då dom hade varit i Rengsjö en sväng. gullepojkarna! :) Fixade lite åt Thomsson, och sedan åkte jag hemåt och duschade, bytte om och gjorde mig i ordning! då det kändes som att det verligen behövdes faktiskt. ^^, man vill ju inte gå runt i arbetskläderna liksom. :p haha

Efter ett tag så ville lille Ken ha skjuts för att hämta bilen på max, så vi skjutsade dit honom och sedan hjälpte honom lite. innan det var dags för lite synda mat, så det blev faktiskt pizza till middag då, men ack så gott det var (: haha.

Pizzan slank ner, och så hamnade vi hemma hos Linn och Odde, spelade lite Uno, dom käkade lite och sedan blev det en "twister-dejt" :) alltid lika trevligt. Åkte till Rengsjö, la ner båten i vattnet, funderade på om vi skulle bada? Bestämde att vi skulle fiska på söndagen om det inte var allt för dåligt väder. ;p och då skulle vi även ta badandet. så åkte in till bollnäs igen, och det hela slutade med att vi kikade på en massa "skumma" folk som kom ut ifrån tranan. då det var skumpartaj där i lördags! :) haha. jag kan säga att dom såg rätt roliga ut.. ^^, men vi hade det roligt i bilen också.. :D .
träffade även på en massa sötingar som kom och pratade lite, och sedan åkte dom till karlslund för att bada :) hehe.  Till statiol en sväng, och sedan hemåt. (:


Vaknade vid halv 12 på söndagen, och det var skönt med sovmorgon faktiskt :) ojoj.. städade lite smått här hemma, tog fram lax ur frysen och sedan åkte vi iväg. Handlade och hyrde en film, sedan hem till Linn och Odde igen, och denna gång var även saknade Tess där, och Thomsson :) otroligt trevligt. åkte iväg och käkade lite glass, och sedan runt en sväng.. :D  Sedan åkte vi och badade lite. Hur skönt som helst verkligen, och vi hittade även ett ställde där det inte var nå folk alls, så det var bara vi 6 :) hehe.. Men det var hur skönt som helst :D .

Vid 8 åkte vi hemåt, och så började vi med maten.
Käkade lite, då vi gjorde lax i foliepaket med rotsaker, ris och en kall romsås - hur gott som helst vart det verkligen! mums mums..

och efter det så satte vi oss i soffan för att kika på filmen vi hade hyrt, "The Notebook". Många som hade tipsat om den, och framför allt min lillebror. och den var hur bra som helst. har ni inte sett den? TITTA PÅ DEN! den rekomenderas verkligen. oj, den var bra! :D hehe


Filmen tog slut, jag kikade runt lite, och sedan blev det sängen.. :P
Ledig idag, älskling är iväg och jobbar! Jag ska städa upp riktigt här hemma, och rensa en massa! och när robin kommit hem med bilen så ska jag åka til min chef och se hur det blir i veckan med jobb, vilka tider och sådär? :) hehe..


Men nej, på återseende söthögar! nu har ni ju fått en liten uppdatering om mitt underbara liv. Nu är det bara 2 saker som fattas, och en vän är en utav dom ! <3 jag saknar och älskar dig fortfarande , tro ingenting annat! :) <3


Puss o kärlek <3

Ovido - Quiz & Flashcards