Mina tankar i bokstäver!

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2011

- Kanelbulle? '

Av Louise - 4 oktober 2011 21:06

Jag har verkligen haft en mycket bra dag idag! :)

Anna och Kim kom och hälsade på, vilket jag uppskattade hur mycket som helst. Det var verligen skönt !! precis vad jag ebhövde just nu känner jag !!

Elin kom även in och frågade om vi skulle iväg och fika då det var kanelbullens dag, och självklart. så hon följde med när jag gick för att möta upp Anna och Kim vid tåget. haha! :)
In på krokanen (dock åt ingen av oss kanelbulle! haha..) och efter ett tag kom även Maja & Maja (?) med barn. mycket trevligt.. Satt där inne ett bra tag innan vi begav oss vidare, men det var mycket uppskattat och sitta där och prata om en massa "tjej-saker" som man inte kan diskutera när pojkarna är med. haha! Mycket skönt..

När vi kom hem så satt jag och Anna och pratade bra länge, vilket också var välbehövligt, jag kände att jag behövde ventilera mig lite med min bästa vän.. och hon får alltid ut dom bästa svaren ur mig, som jag själv länge försökt komma på men inte lyckats med! så hon hjälper alltid till med det :) Tack sötaste du för det ! <3


när dom åkte hem så hände det inte mycket till en början, och när Alvin vaknade så var det baddags, så tog ett långt bad med honom (eller ja, rättare sagt : kramp i armen för mamman! ) haha, men han älskade att få sprattla runt och det är ju det som är huvudsaken för mig - att han är glad och sådär! :) allt som betyder någonting liksom ^^ gullungen min <3 ..

Efter badet så mös vi på rejält innan matdags, och sedan somnade han som en stock vid kvart i 8.. :) Så nu sover han sedan 1½ timme tillbaka och jag har även hunnit med en skön dusch för mig själv.. Efter ett tag kom jag på mig själv bara ståendes under vattnet och tänkte att jag var tvungen att kliva ut. Så efter en dusch på nästan 40 minuter och lite rensade & bortspolade tankar så känner jag mig riktigt bra faktiskt..


Nu ska jag kika klart på Desperate Housewives (som äntligen börjat ikväll igen!) och sedan blir det sängen imorgon och jag hoppas på en lika bra dag imorgon! :D hihi..

Men ja, på återseende!

Lots of Love! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 8 februari 2012 15:36

Nu var det bra länge sedan jag skrev här faktiskt..Men det är bara för att jag håller på att få hjälp med den nya bloggen, så den är just nu under uppbyggnad. så därför jag inte dirket har någon lust i att blogga i denna.. men vad gör det då? :) hihi...

Av Louise - 3 februari 2012 20:48

Nu är det sådär länge sedan jag skrev igen! Skärpning Louise! :) haha! Men mycket har i alla all hänt sedan jag uppdaterade någonting sist! :) Älskade ungen Kim har fyllt ETT år, helt otroligt.. jag tyckte det var nyss Anna ringde och talade om...

Av Louise - 24 januari 2012 09:19

Vackan har rullat igång, och det med bravur! :) en mycket br start å denna veckan faktisk! :)Igår så kom Maja och Flippan hit och mös med oss, tog oss en promenad, mös på, snackade en massa skit och uppdaterade varandra i vad som hade hänt sedan vi s...

Av Louise - 21 januari 2012 15:16

Lördag redan, tiden bara springer iväg! Men just nu njuter jag av att det är helg igen och att jag får ha min stora älskling hemma också! inte bara lilla hjärtat. :) jag njuter med andra ord, man kan ju inte göra anna när man har sina underbara nära ...

Av Louise - 19 januari 2012 19:25

Den här gången tog det inte så himla lång tid inan jag var tillbaka, och tur är väl det. kanske går åt rätt håll. eller så är det bara en engångs grej. haha! ja vem vet? :) återstår att se helt enkelt... haha!Igår var en bra dag faktiskt, älskling oc...

Ovido - Quiz & Flashcards