Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Louise - 12 oktober 2011 09:06

Igår fick jag vi träffa Maja och Flippan en sväng, mycket trevligt! :) Dock blev det tyvrr inte så länge då dom skulle iväg och träffa läkaren på BVC! Hoppas att allting såg bra ut? :)  Men vi ses ju imorgon igen, och det ser jag fram emot! ^^ hihi..


När dom hade gått mot bvc så hade jag och Alvin en massa mys innan Robin kom hem! Då blev det lite middag och sedan åkte vi hem till Linn, Odde och flickorna och åt lite försenat födelsedagsfika. men bättre sent än aldrig, inte sant? :) hihi
Mycket trevligt, och vi blev kvar en stund.. Men när ögonen började gå i kors så var det dags att börja röra sig hemåt! :p ...


Imorse fick jag sova till halv 8, otroligt skönt.. Men Alvin tyckte nog inte riktigt att han hade sovit klart. för efter mat, blöjbyte och lite kläder så tänkte jag mysa lite - men då somnade han i famnen på mig! :) gullungen. så nu sover han fortfarande och jag har precis startat en tvättmaskin! :)) . Men jag hoppas dock att han bestämmer sig för att vakna snart så jag får mysa, jag är såå myssjuk just nu och behöver lite kramar och sådär ifrån Alvin. :b hihi...


Idag ska vi ju på babymassagen 13.30 (som vanligt!) . det är näst sista gången idag och jag ser fram emot det idag också, då Alvin verkar tycka att det är hur mysigt som helst.. Han tycker om att titta på dom andra bebisarna och pratar påför fullt när vi är där, och även att han brukar äta när vi är där, sedan är han tvärnöjd. :) mammas lilla hjärta <3 !


Nee, nu ska jag passa på att äta lite frukost medans han sover och innan jag ska mysa massor!
På återseende!

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards