Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Louise - 2 oktober 2011 21:00

Livet kan vara otroligt orättvist många gånger, och denna dag har varit en sådan gång!

Livet togs ifrån en mycket fin människa!


Alla mina tankar går till familjen och andra anhöriga! Hoppas att du har fått det bra på andra sidan, och att dom har tagit emot dig med öppna varma händer och tar väl hand om dig där borta!


Det är en skam att sådant ska få hända fina människor!
Men må du vila i frid !!!


_________________________


http://helahalsingland.se/ljusdal/1.3960394-19-aring-omkom-i-valdsam-singelolycka

Av Louise - 2 oktober 2011 20:49

Söndag igen, redan!!


Igår så kom vi aldrig ner på stan, då Siw kom hit med en vinteroverall till Alvin, och sedan bestämde vi oss för att följa med till kenny och Lena en sväng och säga hejdå till Tylla (hunden!) som tyvärr ska avlivas imorgon! :( usch!!

När vi kommit hem så var det matdags för min lilla ögonsten och så gick vi in till Elin, Ida och Thea för en liten fika. mycket trevligt! ;D  Blev sittandes där någon timme då älsklingen ändå var iväg och grävde i Rengsjö.

När klockn började närma sig 6 tiden så gick vi in till oss igen! :)


Bytte om till pyjamas, mös på som bara den och hade mamma/son mys i soffan innan det var dags för mat och sängen. och vid kvart över 7, halv 8 sov han som en stock.. Då bestämde jag mig för att kika på film " Friends with Benefits " blev det äntligen - och den var över förväntan verkligen! :D Låg här och småskrattade för mig själv!!  Älsklingen kom hem med maxmat strax efter 9 tiden och efter det somnade även jag som en stock! haha..


Imorse vaknade inte Alvin förrän klockan 7, hur skönt som helst. och jag var nöjd som insåg att klockan faktiskt var 7 när jag hade tittat en tredje gång och gnussat ögonen där emellan! :)

Har för övrigt varit iväg och testat dopklänningen på Alvin idag, och den passade - vilket var otroligt skönt och han var sååå fin i den.. :D Mammas lilla hjärta! <3 ..

Nu sover Alvin sedan ungefär 1 timme tillbaka, och jag ska alldeles strax göra samma sak då mina ögon verkligen går i kors känner jag. och imorgon är det dags för en ny vecka som jag verkligen ser fram emot! :)) kommer bli kanon verkligen! ^^,  ... 


På återseende!

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards