Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Louise - 5 oktober 2011 19:58

Onsdag redan, och denna dag har varit mycket bra ... bättre än jag trodde.

Har haft en otroligt glad pojke - stundvis i alla fall.. Då han nog börjar på att bli lite förkyld skulle jag tro, men vad gör det? alla leenden mellan gångerna väger upp allting ändå, så jag klarar mig och han är ju världens underbaraste! så jag går runt med ett leende på läpparna i alla fall :))


Tog en mysig morgon, och fixade på här hemma, tvättade lite och vek undan en MASSA tvätt. Att man aldrig kan göra det i tid? haha! Ja, det hänger tvätt överallt när man väl börjar tvätta nästa gång och då är det tvätt överallt när det kommer blöt och sådär som ska hängas.. Men skönt att det är gjort i alla fall.. =) haha!

Vid ett tiden så tog vi oss en promenad bort mot familjecenter då det var dags för babymassage även denna vecka, och vi fick sällskap av Elin på promenaden då hon ändå skulle åt det hållet. :) mycket trevligt...
Hade ju massage mellan halv 2 och halv 3 som vanligt. men kom inte därifrån förrän strax efter 3 någon gång. Då vi satt kvar och fikade och pratade ett bra tag. mycket trevligt.
På vägen tillbaka fick jag sällskap av Emilie då hon skulle möta upp sin kille på stan. ;D


När vi kom hem så lagade vi lite mat.. Robin kom hem och vände i stort sett då han skulle iväg och jobba lite till på kvällskisten.. Alvin somnade vid kvart över 7 och ligger nu och "snarkar och pratar" i sömnen. sötnosen! <3 
Robin kom precis hem och själv ska jag ta en dusch innan det blir lite tv och sängen!


Imorgon är det vaccination på schemat för lille Alvin . även mamma och pelle kommer på besök då jag ville ha lite sällskap, och sedan eftersom jag är så himla nålrädd så skulle jag få lite "stöd" haha. snällt måste jag säga..

Nej, nu måste jag duscha och sedan sova! Ögonen går i kors.

På återseende!!

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards