Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Louise - 11 oktober 2011 09:31

Helgen har varit mycket mysig faktiskt! :) kanoners! :D


I fredags så åkte vi ner på mot Stockholm efter tt älskling hade slutat jobbet, och strax efter 8 tiden var vi framme hos Pappa och Maud - mitt ute i skogen! haha.. Då åt vi lite middag och pratade på bra länge, och helt plötsligt när vi kikade på klockan så var den redan halv 1, så då var det kanske på tiden att sova! :) haha!

Lördagen började ganska tidigt, men mycket mysigt. en massa morgonmys i sängen innan vi orkade kliva upp! Efter det blev det frukost när pappa och maud väl hade vaknat också! Sedan tog det inte lång stund innan Jocke och Becca (Alvins gudföräldrar!) kom ut till skogen och hälsade på ! :) Och medans pappa och maud var iväg på ett möte så mös vi på riktigt rejält för oss själva där hemma! :D
När dom väl kom hem igen så åkte vi mot Ikea i uppsala, och så var det meningen att vi skulle ut på restaurang och äta, men det hände en liten miss och sådär innan vi var klara! så det blev så att vi åkte hem och åt  middag istället, men minst lika mysigt det måste jag säga! :) jag klagade absolut inte! =) hihi...

Sedan blev det en ganska tidig kväll ^^


Söndagen började även den ganska tidigt, och efter frukosten och lite mys med pappsen och maud så började vi packa ihop oss för att åka vidare! då tog vi en sväng ut till Åkersberga för att hälsa på min Mommo! :)
Efter att vi varit där ett tag och njutit en stund så åkte vi på donken där vi mötte upp Jocke och Becca för lite mat innan vi började resan hemåt igen! :)
Var hemma någon gång runt halv 8, då blev det lite mat för Alvin och sängdags!

Och innan vi gick och la oss så packade upp allt, tog en dusch, mös i soffan en stund och gjorde sedan kväller väldigt tidigt! :)


Måndagen var väldigt lugn, jag och Alvin hade en riktig mys mamma-son dag! tvättade undan allting som hade blivit under helgen, och när pappan i familjen hade slutat så åkte vi och stohandlade då det ekade i både kyl, frys och skafferi! :p haha!

Sedan en massa härlig familje-tid på kvällen bara !


Idag har jag ingen aning om vad som händer, men jag och Alvin hoppas på att få träffa Maja och Flippan i alla fall då vi saknar dom <3 !

Så vi får se vad som händer... men vi håller tummarna i alla fall.

Men nu lite mat för Alvin! på återseende!

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards