Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Louise - 16 oktober 2011 09:28

Nu har jag haft ett litet uppehåll ifrån bloggen igen, otroligt tråkigt kanske men rätt så skönt för mig faktiskt! :D Därför tänkte jag nu berätta lite vad som har hänt sedan sist! :P haha!


Torsdag : Maja och Flippan kom hit och mös en liten stund innan vi skulle iväg på "bebis-fika" hihi.. Det slutade med at vi var 12 stycken mammor på krokanen om satt och pratade och sådär. Rätt mysigt att se lite fler mammor och barn i Bollnäs faktiskt, Och alltid roligt att se nya ansikten! tycker ni inte? :) hihi
När klockan närmade sig 3 så bestämde vi oss för att promenera vidare! Gick och kikade på lite kläder åt barnen, och Alvin fick ven en skjorta (som han ska ha på sig efter dopet.) Maja var även snäll och köpte en mössa till Alvin, det hade hon självklart inte behövt men tack snälla <3 !

Sedan på kvällskvisten så gick vi in till Elin, Andreas och thea en sväng. och där var även Odde och Linn! :)


Fredag : Morgonen började bra, fick sva till halv 9, mycket uppskattat faktiskt! :) hihi. Och sedan så skulle vi ha gått ut på långnäs och myst lite men när vi väl gick ner på stan för att möta upp Linn, Jessica och barnen och även handla lite saker som var nödvändiga så bestämde vi oss för att ta en kaffe på krokanen istället då det blåste isbjörnar ute! burr, inte alls så skönt faktiskt.. :P

Efter fikan hände det inte så mkt, utan gick hem för att ge mitt lilla hjärta lite mat! :)

Sedan blev det bara en lugn kväll då min kropp inte alls ville som jag ville så med andra ord låg jag på soffan bara! usch..


Lördag : när alvin he fått mat på morgonen så somnade han om lika snabbt igen, och det tackde jag för! så vi behövde inte kliva upp förrän klockan blivit 9! otroligt skönt.. Dock fortfarande dåsig i hela kroppen och det blev film på soffan inlidad i täcket med alvedon och te som mina bästa vänner! och självklart lite mys, pussar och kärlek ifrån Alvin - vem kan inte må bra av det liksom? :)

Sedan blev jag barnledig någon timme då Alvin fick följa med pappa, elin, andreas och thea på en promenad, lite fiske och sådär! och jag passade på att bädda ner mig i soffan igen och vila så mycker jag bara kunde.
och det var otroligt skönt och behövligt faktiskt! =) ..

Senare på kvllen så bestämde vi med grannarna att vi skulle äta middg tillsammans! och det blev: köttbit, klyftpotatis, sallad och ädelostsås. och en paj till efterrätt! riktigt smaskigt! :)

Vid 10 tiden så gick vi över till oss, Alvin sov och jag höll på att somna! så vid 11 tiden hade även jag somnat! :) haha!


Idag vet jag inte vad som händer riktigt! Alvin ligger och sover med pappa sin i sängen då han somnade om och jag inte lyckades. så håller på att tvättar för fullt, och har plockat undan lite nu på morgonen ockå! känns kanon skönt.
Annars idag blir det nog bara en mysdag med mina pojkar! kroppen orkar inte så mycket mer faktiskt. så ja, det får nog bli så skulle jag tro! :)
Men nu vet ni vad som hänt sedan sist.
Så på återseende!

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards