Mina tankar i bokstäver!

Direktlänk till inlägg 31 juli 2010

Fristad

Av Louise - 31 juli 2010 03:22

jag har nu varit i min "lilla" fristad i några dagar, och det har verkligen behövts! jag har fått rensa tankarna, tänkt på allting annat som har med verkligheten att göra! och det har verkligen underlättat det hela kan jag lova. men snart är dags att ta tillbaka just det - verkligheten!
Det skrämmer mig lite faktiskt, även fast jag vet att jag har mod, envishet men ytterst lite kraft för att klara av det. Men jag har underbara när och kära runt omkring mig, mina vänner ställer upp till tusen! och jag älskar varenda en av er! ni är alla underbara och guld värda i mina ögon. utan er hade jag inte haft det modet jag har idag...


Men trippen som blev i tisdags kväll/natt hit. Och under den här tiden så har jag fått så himla mycket ny kraft att jag vet att det överväger allting annat. och jag längtar faktiskt hem till den lilla hålan bollnäs och alla söthögar som befinner sig där, och som jag inte sett eller träffat på ett tag nu! ...


Men ni vet ju vad som har hänt ( dom flesta av er! ) och jag är otroligt tacksam för erat stöd och allt som ni har gett mig. även om det varit svårt att tagit in i vissa stunder så har det så småningom sjunkit in, och det behövdes! annars vet jag inte vad jag hade gjort.. Tack, ni är underbara <3

Jag har även världens bästa pojkvän/sambo som har stöttat mig och hållt mig och mitt humör lite högre upp än förväntat. och jag älskar dig, och tack för att du tog mig just hit just nu... du vet vad jag behöver, och fixade det på en gång!

jag älskar dig för precis den du är - min partner, sambo, bästa vän, pojkvän och så mycket mer! min andra halva är du Robin !! :) <3

Snart har 18 månader gått, och det känns som igår. fortfarande lika nykär och alla hinder som har eller kommer att komma bara kliver vi över hand i hand och säger att inget är fort stort för oss att hantera eller klara av. Precis det jag behöver!

Ja, jag kan inte säga mer än att jag har all den kärlek jag behöver ha precis bredvid mig av familj, pojke och underbaraste vännerna! <3
Tack så hemskt mycket, jag har nu mycket att tacka er för. men ni vet vilka ni är!

Nu är det sängen som gäller, för imorgon ( eller ja, senare idag!) så bär det av hem till Bollnäs igen! :D Så på återseende <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 8 februari 2012 15:36

Nu var det bra länge sedan jag skrev här faktiskt..Men det är bara för att jag håller på att få hjälp med den nya bloggen, så den är just nu under uppbyggnad. så därför jag inte dirket har någon lust i att blogga i denna.. men vad gör det då? :) hihi...

Av Louise - 3 februari 2012 20:48

Nu är det sådär länge sedan jag skrev igen! Skärpning Louise! :) haha! Men mycket har i alla all hänt sedan jag uppdaterade någonting sist! :) Älskade ungen Kim har fyllt ETT år, helt otroligt.. jag tyckte det var nyss Anna ringde och talade om...

Av Louise - 24 januari 2012 09:19

Vackan har rullat igång, och det med bravur! :) en mycket br start å denna veckan faktisk! :)Igår så kom Maja och Flippan hit och mös med oss, tog oss en promenad, mös på, snackade en massa skit och uppdaterade varandra i vad som hade hänt sedan vi s...

Av Louise - 21 januari 2012 15:16

Lördag redan, tiden bara springer iväg! Men just nu njuter jag av att det är helg igen och att jag får ha min stora älskling hemma också! inte bara lilla hjärtat. :) jag njuter med andra ord, man kan ju inte göra anna när man har sina underbara nära ...

Av Louise - 19 januari 2012 19:25

Den här gången tog det inte så himla lång tid inan jag var tillbaka, och tur är väl det. kanske går åt rätt håll. eller så är det bara en engångs grej. haha! ja vem vet? :) återstår att se helt enkelt... haha!Igår var en bra dag faktiskt, älskling oc...

Ovido - Quiz & Flashcards